31 Ağustos 2011 Çarşamba

İstanbul Yollarında..

Bayramın 2. günü çok telaşlı başladı benim için. Sabah kahvaltının ardından bir bayram klasiği haline gelen Beypazarı'na gittik. Biz biraz erken varmış olucaz ki sokaklar bomboştu. Biz de tatil 9 gün olunca kimse Beypazarı'na tenezül etmedi diye düşündük; ama öğleden sonra her zamanki gibi sokaklar doldu.
Beypazarına gidip o tatlı mı tatlı havuç suyundan içmeden dönmek olmazdı. Hem havucun suyunu içtik hem dönerini yedik hem de dondurmasını :) Hepsi birbirinden lezzetliydi..
Beypazarının ardından İstanbul'a devam edicektik. Ankara'ya dönüp İstanbul'a gitmek yolu baya uzatacağı için Beypazarı'ndan İstanbul (Bolu) tarafına doğru yola çıktık. Abant'tan otobana çıkarız diye bir yola girdik girmez olaydık. Sanki yaylaya çıkıyoruz sandım, sanki göl dağın başında.. Dağı resmen döne döne tırmandık. Bir de o kadar dar ki yan yana iki araba zor sığıyor. Neyse o yoldan Abant Gölü'nün kenarına çıkınca şok oldum :))
Abant Gölü öyle kalabalıktı ki sanki Türkiye'nin her tarafından millet pikniğe gelmiş gibiydi..
Abantı da geçtikten sonra nihayet otobana çıktık ve şu an İstanbul'a doğru ilerliyoruz.Dönüşümlü sürdüğümüz için şimdi sürme sırası kocişime geçti ben de hemen bloguma girdim :))
EEee sizin bayramınız nasıl geçiyor??

3 yorum:

SEVGİ dedi ki...

Hayırlı ve mutlu bir bayram geçirirsiniz inşallah miss sensibleciğim...(iyi yolculuklar bu arada)

hilal h dedi ki...

bloğunu yeni keşfettim.baştan sona okudum ve çok sevdim.lütfen bol fotolu ve uzun uzun yaz.sevgiler iyi bayramlar..

Miss Sensible dedi ki...

@Sevgi Abla, teşekkür ederim. İstanbul!dan döndük şimdi de Akçay yollarındayım :)))

@Hilal, bloguma hoşgeldin canım. Fotoğrafları biriktiriyorum bol bol yazıcam, takipte kal :))