29 Ağustos 2011 Pazartesi

Blogger N'lerini Seçiyor!

Sevgili SvGLove'ın blogunda Bloggerların içinde en aşık blogger olarak seçilmişim (yeni evli olmam sebebiyle) :))
Şimdi sıra ben de, bakalım benim N'LERİMDE kimler var..

  1. En İyi Tasarıma Sahip Blogger: Lacheen, Decaf Latte, Defneyle Yaşamak
  2. En Güncel Blogger: Moda(e)rator, Rebel Takipte, Serrose
  3. En Meraklı/Çok Araştıran Blogger: A Cup of Jo, Not Just a Mummy, Salıncakta İki Kişi
  4. En Çok Gezen Blogger: Çılgın Mevdoş, Stil Direktörü, ben :)
  5. En Çok Bilgilendiren Blogger: Noni, Lacheen,
  6. En Çok Eleştiren Blogger: Lacheen, Stil Direktörü
  7. En Çok Kendini Anlatan Blogger: Handan, Nefes, Noni
  8. En Akıcı Yazan Blogger: Noni, Hayatımın Renkleri, Journey to Blue
  9. En Aşık Blogger: S&A, Ankara Düşleri, Tubitos, Güzin, Handan
  10. En Çok Güldüren Blogger: Stil Direktörü, Noni, Çılgın Mevdoş
  11. En Şık Blogger: Deniz Baran, Serra's Alternative Wardrobe, Pink Princess
  12. En Hamarat Blogger: Sevgiden Esintiler, Portakal Ağacı, Devletşah

liste uzayıp gidebilir ama bir dur demek gerek :)
Şimdi sıra burada adı geçenlerin N'lerinde :)) Onlardan da aynı şekilde bir post bekliyoruzzzzz

4 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

listende bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim :))çok mutlu oldum :)

Miss Sensible dedi ki...

Rebeltakipte, rica ederim canım. Severek takip ediyorum seni :))

.ankara düşleri. dedi ki...

canım ne zmndır bu posta yorum yazıcam bi türlü yazamadım.
çok ama teşekkür ederim geç de olsa.
bu arada dönmene pek sevindim :)))

Miss Sensible dedi ki...

Ankara Düşleri, rica ederim canım ne demek :) Evet döndüm artık, özlemişim buraları :)