28 Temmuz 2011 Perşembe

Söz Geçirmek!!

Yazın sıcaklığı beni fena halde mayıştırdı bugünlerde.. Hayatımı ben yöneteceğim yerde o beni yönetiyor bugünlerde..

Evlendikten sonra malumunuz işi bırakıp Ankara'ya geri döndüm.. Şu sıralar iş bakmıyorum.. 1 yıl gecesi gündüzü olmayan çalışmanın acısını çıkartırcasına dinleniyorum. Bu gevşeklik başlarda iyiydi; ama gün geçtikçe üzerime bir ağırlık çöktü. Evde hiçbir şey yapasım gelmiyor, dışarı çıkasım gelmiyor..

Her gün yarın şöyle yapıcam, bu sefer kararlıyım diyorum, ertesi gün oluyor yine fos :))

İşe giderken haftasonları bile uyayamayıp erken kalkan ben şimdilerde kendimi bıraksam öğlene kadar uyuyacağım :))
Hazır bi sürü boş vaktim var, tezimi yazın bitiririm diyen ben, günde 1 saat makale okuyamıyorum..
Roman okumak mı??? Kulağıma o kadar uzak geliyor ki..
Spor yapmak mı?? Çok üşeniyorum..
Kilolar mı?? Aldı başını gidiyor :((( Dur diyemiyorum :((
İştah dersen, tam kıvamında :))

Ama kararlıyım!!!
Yarın akşam yemeğine misafirlerim var, bütün gün evde hazırlık yapıcam.. Haftasonu Bursa'dayız..
Pazartesi'den itibaren hayatımı kontrol etmeye başlıyorum (ramazanla birlikte)..

1-Sabahları erken kalkıcam, max. 8:30;
2-Hergün kitap okuyacağım, Ayşe Kulin'in Hayat ve Hüzün adlı kitaplarını almıştım. Uzun zamandır okumamı bekliyorlar..
3- Hergün en az 1 saat tezime çalışacağım..
4- Danışmanımla ders çalışmaya gideceğim.
5- Hergün olmasa da iftar için güzel yemekler yapacağım. (Az yemeye kararlıyız hem ben hem eşim. Görenler size evlilik yaramış diyorlar :)))
6- Spor yapmaya ramazandan sonra başlayacağım, fitness'a yazılacağım :)) Ramazan sonuna kadar rahatım :))
7- İş yoğunluğundan izleyemediğim biton film var, kocitomla akşamları onları izleyeceğim..

Pes etmek yok bu sefer, gelişmelerden sizi haberdar edeceğim :)))

6 yorum:

esved dedi ki...

hmm bu yazı da sanırım kendimi gördüm okullar tatil olunca bir agırlık cöktü anlatamam ama tıpkı sizin gibi planlarımı yaptım ramazandan sonra okulun spor klübüne gidecegim haftada 3 gün,bugünde çıktım gezdim ayaklarım şişene kadar kendime eşofmanlar aldım umarım ikimizde pes etmeyiz :))

Miss Sensible dedi ki...

@ esved, yazın sıcaklığı da cabası :)) insana bir şey yaptırmıyor :)) İyi yapmışsın, güle güle eskiteşofmanlarını, tamam pes etmek yok ramazandan sonra başlıyoruzzz :))

tubitos dedi ki...

bu sıcaklar da hiç bişey yapmak istememen normal bana da oluyor aynısı. planlar için kolay gelsin şimdiden =)

Miss Sensible dedi ki...

@tubitos, teşekkürler canım, uygulamaya başladım bile :)

S♥A dedi ki...

canımcım evde oturmanın tadını çıkar.Negüzel evliliğinizin ve ramazanın tadını da çıkarırsın çalışmadığın için..Ama planlarını ihmal etme ramazan sonrası,özellikle film kısmı ve spor kısmı beraber yapacaksanız çok güzel olacaktır..

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, iyi bir dinlenme oldu bu dönem benim için canım. Zira ramazandan sonra büyük bir koşturmaca beni bekleyecek :))