15 Temmuz 2011 Cuma

Honeymoon @ Italy Vol. III

Balayı postalrının sonuna gelmiş bulunuyoruz..

Nerede kalmıştık? İtalya'daki son 2 günümüzde..

Floransa'dan yine sabah otobüsle Venedik'e doğru yola çıktık. Venedik'te otobüsle gideceğimiz yere kadar gidip oradan vapurla geçtik. Ahh güzelim İstanbul'daki vapurların yerini hiçbir şey tutmaz.. Rehberin şehri gezdirmesiyle bize boş zaman fırsatı kaldı. Öncelikle gondol sefası yaptık.. O daracık sokaklardan geçerken kendimi bir garip hissettim. Evden çıkıyorsunuz ve önünüz yol değil sulu bir kanal..
O insanlar nasıl yaşıyorlar hayretlerim şaştı, hiç bana göre değil.
Kapıların önlerinde fareler cirit atıyor. Iyy iğrençti..
En romantik şehir filan diyolardı.. Iııı ben sevmedim :)

Venedik'teki 2. günümüzde isteyenlere serbest zaman isteyenlere de Verona ve Garda Gölü turu vardı. Biz ona katılmayı taaa Türkiye'de kararlaştırmıştık..

İlk durağımız Verona oldu. En zengin şehirlerindenmiş İtalya'nın.. Gerçekten de nezih bir ortamı vardı. Önce şehri tepeden göreceğimiz bir noktaya çıktık daha sonra şehir mekezinde turladık ve Romeo ve Juliet'in evine gittik..

Verona'da lüks mağazaların sıralandığı o caddeyi de hiç unutmayacağım :)

Oradan Garda Gölü'ne geçtik, İtalya'nın en büyük gölü.. Elitlerin tatil mekanı. Öyle güzel evler vardı ki.. Hayran kalmamak elde değil.. Göl tam bir iç deniz büyüklüğünde, dolayısıyla da herkes plajlarda :))

Ve en lezzetli yemeğimizi de gölde yeme şansına eriştik. Somon balığı.. Çok lezzetliydi..
Son günümüzü de böylelikle bitirmiş olduk..

Gece 2'de havaalanına gitmek için yola çıktık. Venedik'te kalıyorduk, havaalanı Verona'da..
Tam 5 saat alanda bekledik.. Öyle kuyruk vardı ki check-in sırasında insanların sinirleri laçka oldu. Ne beceriksizlerdi yarabbim!!

Havaalını dersen çyle küçük ki. Bizde ki Mardin Havaalanı kadar. Bir de uluslararası olucak. Gelsinler de Atatürk Havalanını görsünler, uluslararası havaalanı nasıl oluyormuş..

Öğlen 11 gibi İstanbul'a indik. Ankara uçağımız akşam olduğu için İstanbul turu attık. Vapura bindik, Kadıköy'e geçtik.. Balık ekmek yedi.. Hmm enfesti.. Canım ülkem senin gibisi yok dedim..

Akşamda doğru Ankara.. Annemler bizi karşılamaya gelmişlerdi.. Nasıl özlemişiz, hasret giderdik bol bol..

Böylece çok güzel bir tatil daha bitmiş oldu..