13 Temmuz 2011 Çarşamba

Honeymoon @ Italy Vol. II

Balayı yazılarına devam :)

4. gün Roma'dan yine otobüsle Floransa'ya doğru yola çıktık. Yaklaşık 3 saatlik bir yolculuktan sonra vardık. Hava o kadar sıcaktı ki herkes şıpır şıpr terledi.

Floransa bana memleketimi anımsattı, ortasından kocaman bir nehir geçiyor.. Nehir boyunca sıralanmış tarihi evler.. Bu şehri ben çok sevdim. Roma'dan daha sıcak ve sevimli geldi..

Rehberimizle şöyle bir şehir turu atıp serbest zamanda kendimiz ara sokakları keşfettik. Karnımız acıkınca yine pizza yedik!! İnsan verdiği paraya acıyor. Orda bir öğünde yemeğe verdiğimiz parayla Türkiye'de en kral kebapçılarda kaç öğün yemek yerdik :))

Floransa'dan alınabilecek hediyeliklerin arasında şallar geliyor dedi rehberimiz, hemen pazarlarını gezdik. Bir de ne göreyim Türkiye'deki şalların hatta Pashminaların aynısı hem de neredeyse 2 katı fiyatına!!

İlk H&M mağazısın da Floransa'da gezmiş oldum;ama öyle abartıldığı gibi bir şey olmadığını gördüm. Şahsen mağazadaki hiçbir şey benim giyeceğim tarzda değildi!



Şehir turunun ardından otele dönmeden önce Michelangelo Tepesine çıktık. Fatih Terim Floransa'da teknik direktörlük yaptığı dönemde her sabah kahvaltısını Floransa'yı tamamen gören bu tepede yapıyormuş. Gerçkten şehir yukarıdan harika gözüküyor..

Floransa'daki 2. günümzde Pisa turu vardı. Biz yine kocitomla başbaşa gitmeye karar verdik hem de trenle. Birgün önce trenin nereden kalktığını saat kaçta tren olduğunu öğrenmiştik. Kahvaltıdan sonra yola çıktık. Önce otobüsle tren garına geldik sonra da biletlerimizi alıp Pisa'ya gittik.



Pisa'da hava kapalı ama sıcaktı; ama güneş olmadığı için gayet bunalmadan gezdik. Pisa'ya gidilir de şu klasik pozlardan verilmez mi??? Aman Allah'ım gelen herkes Pisa'ya dayanma pozşarından verme çabasındaydı ben dahil eşim hariç :)) O kadar ısrar etmeme rağmen bu pozlardan ona verdiremedim :))

Pisa'dan sonra Floransa'ya tekrar döndük. Bulduğumuz Türk dönerciden dürüm dönerleri hüpletince kendimize geldik :))

Altınlar ne alaka demeyin. Floransa'nın bizden eksik kalır yanı yok kuyumculardan yana.. Öyle güzel altınlar vardı ki... :))

Floransa'yı da gezip bitirnce Venedik ve Verona'yı görmek için 2 günümüz kaldı..

12 yorum:

Esinti dedi ki...

como gölüne gittiniz mi? yada gidecekmisiniz

Miss Sensible dedi ki...

@Esinti, Como'ya değil ama Garda gölüne gittik son günümüzde. Garda İtalya'nın en büyük gölü. Como ise George Clooney'le ünlenmiş :))

HiH_webci dedi ki...

en güzel yerleride geziyorsunuz

http://www.youtube.com/watch?v=l5-fE7czi9Q

modabulmacasi dedi ki...

Italya en cok gitmeyi istedigim ulkedir benim yerime de gez bol bol...

tubitos dedi ki...

ay harika ya en çok görmek istediğim yerlerdennn

Miss Sensible dedi ki...

@Hih_webci, evet güzel yerler gezdik :)

@Modabulmacası, herkesin yerine gezdim bolbol ama en kısa zamanda fırsat bulursan gitmelisin :))

@tubitos, ;)))) kesinlikle :)

Miniature dedi ki...

Güzel:)

Miss Sensible dedi ki...

@Miniature, nerelerdesin sen?? :))

Meine Welt dedi ki...

Hello Miss Sensible.
Thank you for comment on my blog. I am glad to have you as a new reader.
Of course, I congratulate you warmly on your wedding and wish you and your husband all the happiness in the world.

Miss Sensible dedi ki...

@Meine Welt, thank you for visiting my blog and thank you for all your best wishes :) Your comment made me happy!

Oveg dedi ki...

resimler harika gerçekten gitmiş kadar olduk.Bende italya ya gitmeyi çok istiyorum tur şirketi ile mi gittiniz canım ve sorması ayıp nekadara mal oldu:)

Miss Sensible dedi ki...

@Oveg, bloguma hoşgeldin. Senin de blogun hayırlı olsun. Artık bol bol yazı bekliyoruz senden :)
İtalya'ya tur ile gittik. Kendimiz gidersek dah zahmetli olucaktı. Tur kişi başı 700 euro civarıydı. Vize hariç.
Ben tam bilmiyorum (mali işleri eşime attım) ama herhalde toplamda 5000-6000 tl arası harcadık..