5 Temmuz 2011 Salı

Düğün Vol. II


Herkese tekrardan merhaba :)

Düğünümüzün ikinci aşamasını da yazıp düğün faslına son vermek istiyorum :))
İkinci aşama Manavgat'taydı.
Ankara'daki düğünün ertesi günü biz eşimle uçakla gittiğimiz için pek yorulmadık ama annemler arabayla geldikleri için Ankara'daki düğünden sonra ikinci bir düğün onları çok yordu..

Ankara'da topuz yaptırdığım için burada biraz daha salaş bir saç olsun istedim ve bu sefer taç takmak yerine saçıma çiçek taktırdım ve sade bir duvak kullandım.

Ankara'da çiçeğim gül tomurcuklarından ve canlıydı, burada ise gelinliğimin kendi çiçeğini kullandım..

Saçımdan çok memnun kaldım mı? Hayır. Sade taranmış bir topuz daha şık duruyor bence..
Fotoğraf çekişmleri Manavgat Şelalesinde oldu.. O kadar kalabalıktı ki.. Gerçi herkes biz çekinelim diye yer verdi; ama tüm gözler üzerimdeydi.. Turistler bile fotoğrafımızı çektiler :))



Düğüne giderken gelin arabasının arkasındaydık;ama düğün bitiminde arabaya kimseyi almadık. Kocitom sürdü ben de yanına oturdum :))

Sadece ilk fotoğrafta popomdaki kocaman fiyonk belli olmuş, onun dışındaki fotoğraflarda hep duvağın altında kalmıştı :((

Düğün bitiminde artık ayaklarımın üzerine basamayacak kadar yorgundum; ama dinlenmeye vakit bulamadan o gece balayına çıktık, detaylar gelicekkk :)

9 yorum:

Esinti dedi ki...

Bir ömür boyu mutluluklar dilerim

Miss Sensible dedi ki...

@Esinti, bloguma hoşgeldin :) çok teşekkür ederim..

S♥A dedi ki...

Canımcım çok güzel olmuşsun,ben de öyle yapayım en iyisi bir düğünde topuz,diğerinde açık saç :) ama benim favorim açık saçlı olan halin :) Mutluluklar ,)

YAŞAM dedi ki...

öncelikle sizi çok tebrik ederim bir ömür boyu mutluluklar dilerim doğrusunu söylemek gerekirse topuz olan sacınız ve orada kullandığınız el çiceğiniz daha güzel olmuş daha cok yakışmış ...

tubitos dedi ki...

canım harika fotoğraflar çook beğendim =)

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, açık halini beğenmene şaşırdım :) Ben kuaförden çıkarken kendimi çok kötü hissetmiştim oysaki :)
Senin de demek 2 düğünün olucak, ne güzel :))

@Yaşam, teşekkür ederim. Benim de favorim topuz :)

@Tubitos, teşekkürler tatlım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cok güzel olmuşsun mutlu cok mutlu olasın

SvGLove dedi ki...

Demek evlilik yolunuza ikiniz yanyana, basbasa ciktiniz;) Ne hos!
Boyle guzel yerlerde en mutlu gununu fotograflandirmak herkese nasip olmazdi sanirim;)
Daha cok fotograf gorecegiz diye umuyorum o zaman canim;))

Miss Sensible dedi ki...

@Pembesinti, teşekkür ederim canım, çom sağol :)

@SvGLove, canım benim teşekkür ederim bu güzel yorumun için.. Düğünle ilgili daha fazla fotoğraf koymayacağım herhalde ama balayı fotolarına devam :))