4 Temmuz 2011 Pazartesi

Düğün Vol. I



İtalya'dan döndük.. Dün gece.. Hala yorgunluğumu atamadım..
Ama bloga post girmeden de duramadım..

Düğün'ün ilk aşaması bildiğiniz gibi Ankara'da oldu.. Sabah erkenden benim için telaş başlamıştı. Sabah 9 gibi kuaföre gittim. Öğlen 2'de çıkmam gerekiyordu.. Benim için baya uğraştılar ve bana göre değdi, topuzumu çok beğendim..



Ardından fotoğraf çekimi vardı.
Ankara'da düğün yapacaklara tavsiyem ZÜMRÜT FOTOĞRAFÇILIK. Yeri Cinnah Caddesinde Çankaya'da. Biz dış mekan çekimi istediğimizi için Dikmen Vadisi'ne gittik. Hava çok sıcaktı ve bütün vadiyi fotoğraf çekinerek dolaştık :))

Bence ortaya güzel sonuçlar çıktı. İşlerinde çok profosyoneller. Bir ara gidip albüm için fotoğraf seçmem lazım :)



Fotoğraf çekiminden sonra düğünün olduğu yere vardık. Organizasyoncular düğün başlamadan bizimle röportaj yaptılar. Habersiz yakalandığım için baya matrak geçti:))
Bir fotoğraf çekimi de düğünümüzün olduğu konağın önünde oldu :)

Ve derken düğün başladı. İlk dans müziğim "Love Story" oldu. Uzun düşünmeler sonucunda çok severek dinlediğim ve gitarda da çaldığım bu prçayı seçtim..
Ve ilk kez merdivenlerden eşimin kolunda salona inerken heyecanlandım. O an idrak ettim cidden evlendiğimi :))

Gece 11'e kadar sürdü düğün. Her şey çok güzeldi.. Düğünün Ankara bacağı gayet güzek kazasız belasız geçmiş oldu :))

8 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok güzel fotograflar canım çok mutlu ol emi

tubitos dedi ki...

canım fotoğraflar harika. saçın da gerçekten çok güzel olmuş. çok güzel bir gelin olmuşsun.. bir ömür mutluluklar dilerimm =)

Azimli Baykus dedi ki...

cok guzelsın, allah mutlulugunuzu daim etsin

GÜZİN dedi ki...

canım fotoğraflare cok güzel ve fotoğrafcımız aynı:) ay sendemi muharrem beyle ve canselleydin yoksa:) onlar süperler ama ben halaaa seçemedim o iş zor:) tebrikler mutluluklar canım:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım resimler cok cok güzel , bir ömür mutluluklar..

Miss Sensible dedi ki...

@Pembesinti, teşekkür ederim canım. İnşallah çok mutlu olurum :)

@Tubitos, Çok sağol canım, beğenmene sevindim :)

@Azimli Baykuş, amin, çok sağol.

@Güzin, Evet canım ben de onlarla çekim yaptım, çok zevkli geçti :)

@Handan, teşekkür ederm canım. çok sağol..

SvGLove dedi ki...

Aaaaa benim bekledigim fotolar gelmis te, ben gormemisim;)

Canim benim, en guzel gununun kahramani nedir biliyor musun; gelinin mutluluk dolu guzel gulumsemesi...Seni gorunce gulumsememek mumkun degil! Cok guzelsin, cok zarifsin... Hep mutlu olun;)

Miss Sensible dedi ki...

@SvGLove, evet şekerim sen Türkiye'ye gelince unuttun bizleri :)
İlk günki gibi hep böyle mutlu oluruz inşallah :)) Beğendiğine sevindim..