16 Haziran 2011 Perşembe

Yorgun!

Oturduğum an her yerim sızlıyor. İki gündür o kadar yoruldum ki.. :Ne zormuş bu evlilik telaşesi, özellikle de son günlere girince :S

Dün eşyalar geldi eve, beğendiğim köşe takımı serinin en ağır takımıymış 3 kişi zor taşıdılar :( Adamlar içlerinden bana sövmüşlerdir kesin :))

Evin içini görmeliydiniz. Her şey, bütün mobilyalar tek tek monte edildi.. Monte olmadan önce kafayı yicek gibiydim, hiç bitmeyecekmiş gibi geliyordu.

Fotoğraf çekmediğime çok pişmanım, önce ve sonra yapsaydım hayretleriniz şaşardı :))

Neyse, adamlar akşama kadar uğraştıktan sonra hem yatak odasını hem de salon takımlarını (vitrin de dahil olmak üzere) kurdular!

Biz de bugün annemle benim çeyiizmde ne var ne yok açıp, mutfakta kullanılacak her şeyi yıkayıp yerleştirdik. Aynı şekilde ben yatak odama kıyafetlerimi, takılarımı artık ne konulacaksa hepsini yerleştirdim. Akşam olduğunda pert olmuştum.

Birkaç ufak tefek eksik dışında her şey tamam gibi. Evim öyle güzel oldu ki.. Her baktığımda içim içime sığmıyor :))

Aldığımız süpürgeden ve ütüden çoooooooook memnun kaldım, söylemeden geçemeyceğim :))

Ha bir de, annemin hakkını nasıl öderim bilmiyorum. O olmasaydı ben bunların hiçbirini yetişteremez ve yapamzdım. Canım annem iyi ki var :))

3 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım benim az kaldı..
Aileler böyle zamanlarda süper kahramanlarımız oluyorlar, iyiki varlar

GÜZİN dedi ki...

canım ne güzel evini içine sine sine yerleştirmişsin o günlerin heyecanı bir ayrı oluyor insan kendi evi oludğuna inanamıor ama taşındıktan sonrada bisüre alışma süresi olacak sonra vay be bura benim evim fln olacaksın:)) yorgunluk coktur eminim ama insan o günlerin yorgunluğunu heyecandan cok anlamıyor, birde anneler her daim yanımızda olsunlar inanılmazlar gerçektennn:))

Miss Sensible dedi ki...

@Pembesinti, ailelerin kesinlikle hakkı ödenmez.. İyi ki varlar :)

@Güzin, Hala eve giderken anahtarı almayı unutuyorum.. Sanki başka bir yere gidiyormuşum gibi :)) ama çok hoşuma gidiyor evimmm :)