12 Haziran 2011 Pazar

Yeni Cicilerim :)


Ankara'dayım :)

Cuma günü kesin dönüş yaptım :)

Ve ayağımın tozuyla Denizliden getirdiğim eşyaları artık Ankara'daki kendi evime taşıdım. Cumartesi günü öyle yorulduk ki akşam pert olmuş bir vaziyetteydik..

Mobilyalar henüz gelmediği için çoğu eşya halen kutularda. Sali günü dolaplar gelince hepsi yerleşecek.

Amerika'dan beklediğimiz saatler geldi sonunda. Ben DKNY, müstakbel kocitom Tommy'den sipariş vermişti. Arkadaşı gelirken getirdi. Çok uygun fiyata geldi :) Saatlerimizi çok sevdik. Benimkini kordonuna yılan derisi havası vermişler, bayıldım :)

Fotoğraf kaliteleri çok düşük biliyorum;ama fotoğraf makinesi aşağıdaydı, inip almaya üşendiğimden telefonla çektim :))





Annişle bugün Ankamall'deydik. Roman'dan beğendiğim elbiseler vardı onları almak için. Fotoğraftaki ilk elbiseyi hemen beğenip aldm. Beğendiğim bir etek vardı, Ankamall'deki şubesinde kalmadığı için Via Life'a gittik. Bu sefer deneyince hoşuma gitmedi :(
Neyse, fotoğraftaki ikinci elbise de Via Life'taki şubesinde yoktu :(
Gelmişken Armada'daki şubesine bakalım dedik, ama orada da kalmamıştı..
Gerisin geri Ankamall'e döndük ve oradan aldım :))

Özlemişim ben kocaman AVM'leri gezmeyiiiii :))

Girlstop'ta gecelikler etiketin yarısydı, kendime pembiş bir gecelik aldım :) Uğramanızı tavsiye ederim..

Yeni cicilerimle pek mutluyum :)

Yarın annemin gününe süslenip püslenip giderim artık :)

5 yorum:

Modafobik dedi ki...

Güzel günlerdee kullannn :))

S♥A dedi ki...

Ozaman Hoşgeldin Ankaraya : Hayırlı olsun cicilerin morlu elbise çok güzelmiş ,)

Miss Sensible dedi ki...

@ Modafobik, teşekkür ederimmmmmm :)))

@S&A, Hoşbulduk canım benim. Teşeküür ederim. Motlu elbise hem sade hem şık bence :) Gördüğümden beri aklımdaydı aldım rahatladım :))

GÜZİN dedi ki...

hoşgeldin ankaraya:) güzel günler seni bekliyor inşalah, buarada saatlerinizi güle güle kullanın canım..

Miss Sensible dedi ki...

@Güzin, Hoşbulduk canım benim. İnşallah her şey güzel olur..