20 Haziran 2011 Pazartesi

Son değişiklikler..

Bugün eve son halini verdik. Çeyizlerim sandığa yerleştirildi. Tabiki annem sayesinde :)
Evimi iyi ki yakın olmuş. Annem kolayca gelip gidebiliyor ve bana çoook yardımcı oluyor..

Son kez süpürdük sildik. Artık düğün için gelen misafirler evimi görmek isterlerse her şey hazır :)

İhmal etmedin hemen nazar boncuğu aldım. Eve ilk girişte direk karşı duvara kocaman bir tane astım. Çok korkuyorum nazar değecek diye..

Ve asıl bomba gelinliğimi götrüp düğme yerlerini değiştirttim. Çok sıkıyordu, patlayacak gibiydim. Biraz rahat etmek için açtırdım. Aynı sopa yutmuş gibi durmam gerekiyordu. Hadi Ankara'daki düğünü atlattım diyelim, Antalya'daki düğünde herhalde hem sıcaktan hem gelinliğin içinde sıkılmaktan patlardım :)

Şimdi çooook iyi oldu :)

Gelinliğim belden üstü çook dantelli, pırıl pırıl taşları parlıyor. Belden itibaren ise kabarık hem de çook. Arkasında tam popomun üstünde kocaman fiyonk var. Fiyonka ilk görüşte aşık olduğum için o gelinlikte karar kılmıştım. Fiyonkun uçları is kuyruk gibi uzayıp gidiyor..

İki farklı duvak ve saç aksesuarım var. Ankara'daki düğünde taç takıcam, tacımda taçlar ve incilerle ve gelinliğimdeki dantelle yapılmış duvağı.

Antalya'da ise gelinlik eteğim tülüne benzer tülden yapılmış yan çiçek ve sade bir duvak takıcam..

Gelinlikçi yine tüllerden yapılmış çok güzel bir gül demeti hazırlamış ama ben o gün canlı çiçek yaptırcam..

Yüzümde kocaman bir sivilce çıktı, heyecandan herhalde :))

6 yorum:

S♥A dedi ki...

ama ama resimler nerdeee?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

iyi haftalar canım benim :)
Nazara bende inanırım, Allahım nazardan saklasın

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım öyle güzel telaşlar ki tadını cıkart bir daha yasanmıyor malesef :) ev dizmek, kendine ait bir yuvan olması, o evdeki tüm ayrıntıların sana ait olması, burası benim diyebilmek öyle harika ki. ben 4 küsür aydır evliyim ve hala evimin güzelliğine aşığım, eşyalarıma, herseyime. senin en güzel yanın ailenin yanında olması mutlulugun tavan yapacaktır inşallah benimbi yanım hep buruk malesef.

NEFES dedi ki...

ne mutlu heyecan
ne güzel
maşallah
2 düğün 2 heyecan

.ankara düşleri. dedi ki...

peşpeşe düğün yapıcaz ben yazamaz oldum seni okurken heyecanlandım kendine gel düğününe ne kadar kaldı farkında mısın dedim bi an kendime :))
hep mutlu ol arkadaşım :))
nazarlıkltan bi tane de kendine tak olur mu.
öpüyorum çok.

Miss Sensible dedi ki...

@ S&A; resim çekmeye hiç vaktim olmadı, düğünden sonra söz :))

@Pembesinti, iyi haftalar canım. Ben de öyle korkuyorum ki nazar değecek diye..

@Handan, biliyorum senin durumunu ve yazdıklarını okuyunca çok üzülüyorum.. İnşallah ddediğin gibi çok mutlu olurum..

@Nefes, hem mutlu heyecan hem de çok yorucu :)

@Ankara düşleri, teşekkür ederim canım. Sen de çoook mutlu olursun inşallah. Evet peşpeşe evleniyoruzzz :)