6 Haziran 2011 Pazartesi

Son 5 gün!

Evet, işyerimdeki son 5 güne girmiş bulunmaktayım..

Haftasonu yine koşturmaca vardı Ankara'da. Önce tez için ders çalışma sonra Ümitköy'deki sosyete pazarını altını üstüne getirme ve bir sürü güzel cici alma :)

Artık üstüme başıma almıyorum, evime alıyorum. Mutfağım için bir sürü şey aldık. Aslında hepsi ıvır zıvır şeyler.

Tuzluk-biberliğim olmasına rağmen başka beğendim (şu yumurta gibi olanlardan) tekrar aldım. Değişik çerez tabaklarından aldım :)

Kahvaltıya yine değişik tabaklar aldım..

Antreme kaplan desenli post aldım :)

Salonuma avize aldım, perde siparişi verdim.

Tabiki hepsini sosyete pazarından değil :)

Ve yine döndüm buraya son 5 günü tamamlamak için..

Annemler gelicekler eşyayı toparlamaya..

Ve yine yeniden eski günlerdeki gibi Ankara'ya hep merhaba :)

6 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hayırlısı diyelim canım.Son 5e girdik Ankara açsın kollarını beklesin seni

neslinnce dedi ki...

Heeey hoş gelesin Ankaraya. düğün ne zaman nerde?

tubitos dedi ki...

kolay gelsinnn =)

Miss Sensible dedi ki...

Pembesinti; hayırlısı olsun canım dediğin gibi.. Ankara heyecanla bekliyor beni :))

Neslince, Hoşbulduk canımm, çok özledim Ankaramıı :) Düğün 23 Haziran Ankara 25 Haziran Antalya'da :)

Tubitos, sağol canım. Bi geçseydi hayırlısıyla..

GÜZİN dedi ki...

aaa benim bir ay önce yazdıklarım bunlar:)) şaka bi yana bende yeni gelinim ve sennde yeni gelin olmana az kalmıs canm blogunu yeni keşfettim umarım herşey dilediin gibi olur:)
bende bloguma beklerim düğünle ilgli birçok post var :)

Miss Sensible dedi ki...

Merhaba Güzin, bloguma hoşgeldin :)
Yeni gelin olmama az kaldı, sadece 10 gün ve yapılacak o kadar çok şey var ki:((
Bloguna uğradım, evlilik hazırlıkların hepsini okuyacağım :))