10 Haziran 2011 Cuma

The End!


İşyerimdeki, Denizli'deki son günüm.. İnanamıyorum.. Zaman ne kadar çabuk geçti. Göümü açtım kapattım ve buraya veda ediyorum..

O kadar karışık duygular içindeyimki.. Bir yanım çok sevinçli, bir yanımda öyle hüzünlü ki..

"Yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe"

Aynen böyleyim işte..

Dün işyerim benim için veda yemeği düzenledi.. Gittiğimiz yer öyle güzeldi ki.. Ben 1 senedir nasıl keşfedememişim burayı kendime şaşırdım :)

Canlı alabalık..
Kiremitte alabalık hem de kaşarlı, enfesti..

Her şey çok güzel başladı. Tüm arkadaşlarım ordaydı.. Güldük, eğlendik.. Sanki hiç ayrılık olmayacakmış gibi..

Sonra müdürümüz bir konuşma yaptı.. Öyle duygulandım ki.. Bir sulugöz olarak koyverdim kendimi hemen zaten..

Benden de bir şeyler söylememi istediler;ama nafile.. Önce kendimi biraz toparlamam lazımdı..


Neyse, tam toparladım bir şeyler söylemeye bir veda konuşması yapmaya hazırım dedim ve konuşmaya başladım derken pıtır pıtır boncuk gibi gözyaşlarım süzülmeye başladı..

Hem konuşuyorum hem ağlıyorum.. Öyle bir sessizlik oldu ki herkesin gözleri dolu dolu beni dinliyor..

Geldiğimde de çok ağlamıştım giderken de çok ağladım..

Herkes aynı şeyi söyleyip takıldılar bana :)

Biraz ağlamam geçince kızlarla salıncağa binip çocuk gibi eğlendik..

Her şey çok güzel geçti.. Hepsine çok teşekkür ediyorum..

Hayatımın 1 yılı ailemden ayrı, farklı bir şehirde, farklı insanlarla geçti. Çok üzülerek geldim. Sonra alışmaya başladım;ama tam ait olamadım buraya. Hep bir ayağım Ankara'daydı..
Çok üzüldüğüm zamanlar oldu, çok ağladığım zamanlar..
Çok fazla çalışıp herkesin sinirlerinin artık gerildiği zamanlarda kavgalar ettik, küstük birbirimize ama hemen geri barıştık..
Bu 1 seneye acı, tatlı çok şey sığdırdık..
Bir sürü insan tanıdım, bir sürü tecrübe edindim..
Ve bunları şimdi geride bırakıp dönüyorum..

Hayatımda yeni bir sayfa açılıyor, biri kapanırken...
Sevdiğim insanla evleniyorum.. Kendi evim oluyor.. Yine Ankara'ya dönüyorum..

Her şey GÜZEL olucak buna inanıyorum..

8 yorum:

tubitos dedi ki...

ne güzel bir iş ortamı bence çok şanslıymışsın. eminim herşey çok daha güzel olacaktır sevdiğinin yanında.. mutluluklar sevgiler..

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

Umarım herşey hayal ettiğinden de çok çok güzel olur..

Çılgın Mevdoş dedi ki...

mutluluklar canım bir yastıkta yaşlanın inşallah ama çalışmakta güzel özgürlük bence:))

S♥A dedi ki...

kesinlikle şanslısın tubitoşun dediği gibi,iş ortamında nedense 1 buçuk yıldır pek arkadaşlık kuramadım,yani samimi olamadım.Neyse Ankarada yeni işi,eşin ve evinle daha güzel güzellikler yaşaman dileğiyle ,)

Miss Sensible dedi ki...

@tubitos, iş ortamım güzeldi. Onun için üzülüyorum ya :(

@pink princess; inşallah canım, çok teşekkür ederim..

@mevdoş abla, inşallah canım.. çalışmanın ayrı bir özgürlüğü var tabii, şimdi yeni işler beni bekliyor :))

@s&a; bizim burada çok iyiydik arkadaşlarla;ama çok yoğun çalıştığımız için eğlenmeye pek fırsatımız olmuyordu :( inşallah hem yeni işimde hem de yeni hayatımda eşimle daha da mutlu olurum :))

tubitos dedi ki...

S&A cım ben de samimiyet kuramıyorum tatlım iş arkadaşlarımla ya. 2 yıl oldu =) kafamıza göre biri çıkmadı demekki =))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Herşey Güzel olacak Allahın izni ile canım

Miss Sensible dedi ki...

@Pembeesinti, inşallah canım, çok sağol..