1 Haziran 2011 Çarşamba

"Toparlanmaca"


Dün gece evde bir hazırlık, bir toparlanmaca vardı.
Haftasonu Ankara'ya arabayla gitmeye karar verince, kıyafetlerimi nakliyecilerin ellerine bırakmak istemediğimden kendim toplamaya karar verdim.
Kocaman iki valiz doldurdum;ama bana mısın demedi.. Hala dolapta kıyafetlerimin yarısı duruyor :(
Bir valiz daha doldurmak istiyorum, sadece haftaya giymek için birkaç parça kıyafet kalsın gerisini yeni evime götüreyim istiyorum..

Kıyafetlerin yanında kitaplar, süsler, takılar, ıvır zıvır o kadar çok şey var ki..

Bugün iş çıkışı onları toparlayıp arabaya yerleştireceğim. Bakalım arabaya nasıl sığdıracağım o kadar eşyayı :))

Toplaması bir dert, evden arabaya o kadar ağır valizi indirmesi ayrı bir dert :S

Artık 10 kere inip çıkıcam bu gidişle..

görsel

4 yorum:

tubitos dedi ki...

canımm allah kolaylık versinn yakın olsa yardıma gelirdimmmm =)

Miss Sensible dedi ki...

Tubitoscum, teşekkür ederim canım. Düşünmen yeter :))

.ankara düşleri. dedi ki...

ah canım Allah yardımcımız olsun aynı dertler bende de var çok zor valla çok :))

Miss Sensible dedi ki...

ankaradüşleri, hem de çok zor şu aıralar işimiz canım ya. nasıl yorgunum bilsen..