19 Haziran 2011 Pazar

Düğüne 5 kala :)

Günler su gibi akıp geçiyor. Her gün yapacak okadar çok şey çıkıyor ki düğüne kadar işler bitmeyecek diye korkuyorum :)

Aksilikler o kadar üst üste geldi ki bu dönemde.. Nazarlara geldik herhalde.. Denizli'den benim kullanacağım birkaç parça eşya gelicekti. Nakliyatçılarla anlaştık parasını da ödedik;ama 1 hafta bizi bugün getircez yarın getircez diye diye oyaladıktan sonra kavga dövüş eşyaları gönderdiler. Ömrümüzden ömür yediler ama bu arada :(

Tam evi temizledik eşyaları yerleştirdik derken bu seferde benim Denizli'deki eşyalar gelince ev oldu mu yine ana baba günü. Gece 2'lere kadar yine ev temizledik, yerleştirdik..

Annemin evinden hergün getireceğim bir şeyler çıkıyor. Eksikler hiç bitmiyor :(

Bu arada gelinliğimi teslim aldım. Kendime inanamıyorum, kilo almışım ve gelinliğim kapanmadı :((
Tekrar düğme yerlerini değiştirdiler;ama kendimi hergün şişiyormuşum gibi geliyor. Muhtemelen tekrar gidip düğme yeri değştirteceğim..

Cevizden oymalı oymalı çok güzel bir sandık aldım. Salonuma yerleştirdim. Annemin beyaz işi yaptığı örtüyü de üzerine serdim. Öyle hoşuma gittiki :)))

Kına gecesi için bindallı almaya gidicem ULus'a :)) Aslında yapılacak o kadar çok şey var ki.. Daha düğün için dans müziği bile seçmedim :((

Belki de akışına bırakıcam, ne çıkarsa bahtıma :))

Evim okadar çok hoşuma gidiyorki.. Her şey çok güzel oldu.. Düğünden sonra bol bol fotoğraflı post yayınlıcam ki..
Şimdilik hiç vaktim yok :(

Dua edin benim için olur mu??? Şu haftayı da kazasız belasız atlatıp, düğünü halledip İtalya'ya gidip geleyim.

Daha İtalya için valiz hazırlıcam, ufffff :)

11 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

allah kolaylık versin.tatlılıkla geçsin her dakika
mutluluklar cnm

S♥A dedi ki...

Ay canım okurken strese girdim resmen.ben nasıl yapıcam ev Ankarada bir düğün başka şehirde,üç gün sonra başka bir şehirde.. Stres yapma,sakin ol,inşallah herşey çok güzel geçer ve o çok sevdiğin evinde musmutlu günler geçireceksin :) Bol şans..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ne güzel heyecanlar bunlar.
stresden sismişsindir farkında olmadan yemege vermişsindir.
ulus kınalık konusunda gercekten iyi bir yer gercektir.

NEFES dedi ki...

her şey gönlünüzce olsun

tubitos dedi ki...

canımmm herşey yoluna giriyor emin ol allah yardım ediyor.. sen içini ferah tut ve mutlu olmaya bak =)

Miss Sensible dedi ki...

@Pembe fiyonk, canım benim teşekkür ederim.

@S&A, inan insan çok yoruluyor. Bizimde hem Ankara'da hem Antal'yada olucak düğün hem de bir gün arayla.. Çok yoruluyosun ama sonucu çok mutluluk verici oluyor :))

@Kova KAdınıyım Ben, herkes stresten kilo verir bense aldım :) Gelinliği iyice genişlettirdim :) Kına gecesi malzemeleri konusunda gerçekten Ulus'un üstüne tanımam..

@Nefes, çok teşekkür ederim canım..

@tubitos, İnşallah her şey şimdiye kadar olduğu gibi şimdiden sonra da yolunda gider. Çok sağol canım :)

GÜZİN dedi ki...

Canım Allah kolaylıklar versin, seni cok iyi anlıyorum ama inan herşey yoluna girecek ve düğünden sonra bütün bu koşturmaca yerini tatlı bir huzura ve mutlulupa bırakacak inşallah tatlım, 6gün sonraki italyayı düşün sen biyandan aksilikler moralini bozmasın olurmu düğmede konulur hallolur gelinlil sen tadını çıkar:)

SvGLove dedi ki...

5 kala mi? Ay ben kacirdim mi canim? 5 gun mu yoksa;) Ay ay ay cok cok tebrik ederim canim;) Ne kadar heyecanli oldugun her satirindan belli ve bence her sey cok guzel olacak;)
Hep mutluluklar tatlim!
Demek Italya'da balayi;) Iyi eglenceler canim;)

Miss Sensible dedi ki...

@Güzin, sağol canım, çok rahatlattın beni :)

@SvGLove, son güne girdik şekerim. Yarın düğünüm var :)
Evet Pazar günü İtalya'ya geliyoruzzz :)

SvGLove dedi ki...

Canim benim tekrar tebrik ediyor, mutluluklar diliyorum;) Guzel gelinimizin balayi donusu post'larini merakla bekliyorum;)
Bu arada ben Turkiye'deyim, Ankara'da;)

Miss Sensible dedi ki...

@SvGLove, desene yer değiştiriyoruz seninle, ben İtalya'ya gidiyorum sen Ankra'ya gelmişsin. Tadını çıkarr :))
Bu arada havalar nasıl İtalya'da biz Roma, Vnedik ve Floransa'ya gidicez. Uzun kollu ya da mont tarzı şeyler alayım mı serin mi??