26 Mayıs 2011 Perşembe

Tommy Hilfiger Sandaletle Kafayı Bozdum. Yardım Edin!!!


kaynak

Geçen yazdan beri fotoğrafta gördüğnüz sandaltein hayaliyle yanıp tutuşmaktayım. Geçen yaz pahalı gelmişti, indirimden belki alırım dedim ama o zaman da kalmamıştı :)

Bu yaz yine rafları süslemiş. KAç kere gidip baktım denedim. Bayılmama rağmen bez sandalete 180 TL verilir mi diye düşünmekteyim??

Lütfen yardım edin, sizce değer mi? Kullanan var mı?? Memnun musunuz??

Çok yüksek topuklu olmasına rağmen ayaktaki duruşuna bayıldım.

Bu haftasonu alabilirm, sizlerden gelen yönlendirmelerle vazgeçedebilirim :SS

Kafam karışıkkk hem de çooook......

PS: Fotoğrafı aldığım blog sahib,i umarım kızmazzz :)

10 yorum:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım ben bunun önü kapalı olan modelini benetton'dan almıştım,sadece bir kere kullandım ne kullanışlı ne de güzel duruyor, ben 5 yıl kadar önce bu ayakkabıya 90 küsür vermiştim bir hevesle ama sonrasında aşırı pişman oldum. kesinlikle tavsiye etmiyorum

S♥A dedi ki...

değmez canım o fiyata kaç tane alırsın.araştır biraz aynı model muhakkak ki bulursun

Miss Sensible dedi ki...

Handancım, kullanımı rahat değil mi? Ayakta benim çok hoşuma gitmişti :(

S&A: KEsinlikle haklısın bu kadar fiyata bir sürü ayakkabı alınır. Hatta twigy'de 5o TL'ye baya model var;
ama benşm gönlüm burda :(

Adsız dedi ki...

180 lira butcene gore cok ya da azdir tatlim.Dusundugune gore cok para.
Zaten tommy bu parayi ancak TR de hakeder:) Amerikdayim ve bir kac dolara bir dolu malini satan firma gecirebildigi ulkelerde ucuz mallari satiyor kac yuz milyona.Yani cok ahim sahim mallari yok iyi dusun derim.

Serra dedi ki...

Tommy Hilfiger'ın gerçek fiyatlarını bilen biri olduğum için bence pahalı. Amerika'da bunlar maksimum 30-40 dolara satıldığı içinse fazla söze hacet yok. Zaten bez ayakkabılar kullanışsız oluyor. Açık renk olduğu için çok çabuk kirleniyor. Ama çok sevdiysen içinde kalmasın bence. Sonra insan pişman oluyor......

Miss Sensible dedi ki...

Adsız, 180 TL'ye 9 sene önce Harley Davidson çizme almıştım. İstediğim zaman verebiliyorum yani :))
Ama bu sandaletin o paraya değeceğinden emin değilim sadece :))

Miss Sensible dedi ki...

Serracım, doğru söylüyosun. Benim de endişelerim hem bez hem açık renk olmasından ve kirlenince nasıl temizleneceği yönünde.
Gittikçe ayakkabından soğuyor gibiyim :))

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Tatlım merhaba ben tommynin espadrillerinden vazgeçemeyenlerdenim. Bir kere inanılmaz rahat ve herşeyin altına çok güzel oluyor! Kesinlikle almanı tavsiye ederim bütün yaz giyersin o derece! temizliği de çok rahat biz sabunlu ıslak bezle siliyoruz güneşte kurumaya bırak misler gibi oluyor:) sevgiler...;)

Miss Sensible dedi ki...

Posh Butik, demek sen memnunsun ha. Bu kadar olumsuz yorumdan sonra senin yorumun ayakkabıya tekrar ısınmamı sağladı. Artık çarşıya tekrar çıkınca içimden ne gelirse onu yapıcam :))

Adsız dedi ki...

inan ki değiyor. ben bunun onden capraz gelenını aldım gecen sene, 200 lira vermiştim ve ciddi anlamda kullanıslı. her yerde giyiyorum ve topugu yuksek olmasına ragmen rahatsız etmiyor