30 Mayıs 2011 Pazartesi

Hafatsonu sadece Pazar günü olunca



Dediğim gibi Cumartesi günü işyerindeydim.
Yaptığım tüm planlar altüst olmuştu.
Halbuki Cumartesi alışveriş yapıp Pazar günü Gökovaya gidicek deniz kenarında güzel bir gün geçirecektik..

Neyse olan oldu..

NAptık peki Pazar Pazar??

Sevdiceğime damatlık aldık ve öyle rahatladık ki.. Üzerimizde büyük bir yük gibiydi. Baştan aşağı tek mağzadan aldık ve çıktık :)

Erkeklere alışveriş yapmak ne kadar rahat ve zahmetsiz. En fazla 2 mağazada alabiliyoruz. Oysa bana öyle mi? Bazen günlerce gezdiğim oluyor.

NEler neler almak için çıkmıştım mesela;ama sadece ayakkabı ve çanta alabildim. Gerisini Ankara'da bakayım diye bıraktım :)

Uzun düşünceler, yorumlar, diğer ayakkabı mağazalarını gezmeler sonucunda Tommy almamak için gitmeme rağmen sevdiceğim bana "SENİN AKLINDA KALACAK" diye Tommy sandalet aldı :)))

Ama bir önceki postta fotoğrafı olandan değil. O çok yüksek topuklu ve çok rahat değildi. Daha az topuklu ve daha rahat bir model aldım.

Yine aynı şekilde ayakkabımla uygun olması için MUDO'dan bazı kısımları deri, bazı kısımları hasır gibi bir çanta aldım .))

İkisi de çok hoşumaaa gittiii :)))

Fotoğraflarını bir ara çekersem koyarım..

Haa bu arada benim acilen yatak ve baza beğenmem gerekiyordu. Yatağı İŞBİR'den hallettim. Baza konusunda hala kararsızım. Haftasonu Ankara'da hem perde, hem baza ve başlık hem halı hem ıvır zıvır bakılacak :))

Dırın dırınnnnn..

5 yorum:

tubitos dedi ki...

canım valla ben de aynı şeyi nişanlıma söylüyordum geçen günç benim için o kadar çok gezip o kadar çok uğraştıkki. onun için rastgele birgün çıktık ve kıyafetini aldık nişan için.. biz kızların işleri böyle zor ama yine de zevkliii =)) yeni cicilerini de gle güle kullan canım herşey yolunda giderinşallah

S♥A dedi ki...

Damatlık almak okadar kolay işte ,) Panik yok,stres yok,kararsızlık yok :))
Hadi hayırlı olsun sandaletlerin canım güle güle giy.
Yatak için işbirden visco mu aldınız?tavsiye edeceğin model var mı?Bu arada sizin düğün nezman?

Miss Sensible dedi ki...

Tubitos, aynen canım ya. Biz de nişanda onun takımını ilk girdiğimiz mağazadan Beymen'den almıştık ve ilk denediği takımı inanabiliyor musun?? :))
Kız olmak zor zanaat anacım :))

S&A; evet ya bizim gibi çok incelemedikleri için ilk denediklerini alabiliyorlar :)
İşbir'den visco aldık, Relax ve Comfort modelleri var tavsiye edeceğim. 85 kiloya kadar Relax'ı öneriyorlardı biz onu aldık.
Düğün Haziran'ın son Haftası :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım benim çalışmanın en sevmediğim kısmı cumartesi çalışıyor olmak! Bukadar işi nasıl yetiştirecem düşüncesi strese sokuyor resmen, cicilerinde yatagında hayırlı olsun canım.

Miss Sensible dedi ki...

Pembeesinti, kesinlik canım. Hem haftasonu hem de hafta içi geç saatlere kadar çalışmaktan nefret ediyorum. İnsanın ne kendine ayıracak zamanı kalıyor ne başka bir şey..
Teşekkür ederim cicilerime söylediklerin için :)