19 Mayıs 2011 Perşembe

Geçen sene bugün..


Geçen sen bugün Denizli'ye gelişimin ve işe başlayışımın 3. günüydü. Ne kadar üzülerek ayrılmıştım Ankara'dan. Nerden bilebilirdim ki 1 yıl sonra tam da bugünlerde tekrar Ankara'ya dönmek (tamamen) için hazırlıklara başlayacağımı. Bilseydim ağlar mıydım öyle hüngür hüngür..

Nişan oldu, daha ne olduğunu anlayamadan düğün hazırlıklarına başladık. Geçen haftasonu Ankara'daydım ve 2 gün boyunca gezmediğimiz ev kalmadı. Çok kararsızdım her şeyde olduğu gibi ev konusunda da.. Anneme yakın olmasını istediğim için senelerdir oturduğum semt civarından baktık yine..

Tam bir tanesi hoşumuza gidiyor; ama diğerlerine de bakalım diyoruz. Sonra ilk gördüğümüzde karar kılıp arıyor; ama ev tutulmuş!!

2 tane kaçırdık böyle, sonra karar vermenin vakti geldi deyip beğendiklerimizden bir tanesini seçtim ve böylece evimiz tutulmuş oldu.

Çok fazla incelemiyorum burası şöyle şurası böyle diye çünkü yaklaşık 1 yıl sonra kendi evimize çıkacağız.

Ev belli olunca beyaz eşya ve diğer mobilyaların siparişleri verilmeye başlandı yavaş yavaş. Ben uzaktayım;ama her şeyi baya güzel organize ediyorum :)

Allah'tan eşyalara taa nişanlanmadan önce dolaşıp karar vermiştik :) Yoksa şimdi bi de tekrar onun için gezicektim :))

Ev tutulmadan salon halımızı bile almıştık, o kadar yani :)) Hem de el dokuması yün..Desenleri ipekten pırıl pırıl parlıyo :) Tek salon halısına baya bi para verdik ama içime çoook sindi. Diğer odaları Pierre Cardin'den almayı düşünüyorum Bambu olanlarından..

Haftasonu Ankara'ya gittiğimde ANSE AVM'yi gezmek istiyorum, vitrin takımlarına bakmak için. Aslında beğendim kendim için ama içimde kalmasın diye :)

23 Haziran'da da Ankara'ya İKEA açılıyomuş.. Oh oh ev eksiklerini tamamlamak için zamanlaması süper..

Haftasonu bir de gelinlik provam var.. Birkaç mağaza gezdikten sonra vitrinde görür görmez vuruldum gelinliğime. Arkasında kocaman fiyonk var :))) Herhalde beni cezebeden de o oldu :)

Güzel bir konakta olacak düğünümüz.. Haziran'ın sonunda.. Balayı bile hazır :)

Ankara'daki düğünden bir gün sonra bir de Antalya'da olacak.. Antalya'daki düğünden çıkar çıkmaz doğru İtalya'ya uçuyoruz.. Yaşasın :))

Napoli, Roma, Floransa ve Venedik.. Rüyalarımdaki gibi :)

Her şey çok hızlı gelişiyor. Duyanlar çok şaşırıyor. İnsanlar neden bu kadar korkunç tepkiler veriyorlar anlamıyorum.. Sevdiğim insanla nişanlandım ve 1 ay sonra evleniyorum.. Ne var bunda bu kadar şaşıracak enteresan. İllaki düğün için 1 sene beklemek şart mı??

Neyse her şey hızlı da olsa benim içime sine sine ve güzel ilerliyor..

Ama arada nazarda olmuyor değil. Mesela dün!! Çok hastaydım ve sabah hastaneye giderken ufak çaplı bir kaza geçirdim.. Bir şeyciğim yok ama sinirlerim bozuldu :((

Neyse ben valizimi hazırlayayım. Zira yarın iş çıkışı Miss Sensible Ankara'ya kaçar :))

8 yorum:

tubitos dedi ki...

ne güzel herşeyi yoluna koymuşsunuz. allah nazarlardan korusun paylaşımlarını merakla beklicem ben de nişan hazırlıkları yapıyorum.. sevgiler =)

Miss Sensible dedi ki...

tubitos, öncelikle bloguma hoşgeldin. Teşekkür ederim güzel dileklerin için.Blogunu inceledim, sen düğün gibi nişan yapıyosun işin biraz zor walla :)
Olsun canım tatlı telaş bunlar, fırsat buldukça paylaşmaya çalışacağım..
Sevgilerle..

.ankara düşleri. dedi ki...

canım hızlı olması bi yana önemli olan senin içine sinmesi :))
inşalah herşey gönlüne göre olur :))
bu aşamalar hele bir de uzaktaysan zorlayıcı ama bir o kadar da güzel :))
kolay gelsin canım :))

Miniature dedi ki...

Ya canım Sensiblem!

Ne çok şey kaçırmışım ööööyle :(((( Bu 1 ayda hiç blogumu ziyaret edemedim,o yüzden hiç kimseyle de bir bağlantı kuramadım :( Sınavlara o kadar kafam karışmıştı ki...

İçimde tatlı bir hüzün oldu..Nişanlanmışsın canım!Kutlarım!ALLAH sonunadek hayırlı etsin! Mutlu-mesut ol!Çok sevindim,bir garip duygulandım ya :)))

Artık evleniyormuşsun da :)) bir ay daha girmeseydim,hiç bir şeyden haberim bile olmıycaktı yahu :p

tekrar kutlar,mutlu yıllar dilerim,bir de üstüne-üstlük İtaliyay gideceksiniz :ppp Hayırlı yolculuklar ;)

Bir şey sorucam,ta işinden tamame mi ayrılıyorsun ?Nasıl olucak?Bu kadar çalıştın ama :( Ha bir de,tamamen Ankaraya yerleşiceksin,hayaller gerçekleşiyor:)) değil mi?:)) Bu arada umarım netden ilgini eksik etmezsin deöil mi evlenince ;)?

.ankara düşleri. dedi ki...

canım bende ödülün var bak:))

Miss Sensible dedi ki...

Ankara düşleri, her şeyi içime sinerek ilerliyor çok şükür :)
Haftasonu Ankara'ya gidiyorum, 2 gün yetmiyor. O kadar çok şey var ki ilgilenmem gereken :))
ama tatlı telaşlar ve ben çok mutluyum :)

Miss Sensible dedi ki...

Miniature, bir kayboldun uğramaz oldun. Bak seni nasıl şaşırttım. Mail atıyorum sana ok??

Miss Sensible dedi ki...

Ankara düşleri, çok teşekkür ederim canım. En kısa sürede cevaplayacağım :))