25 Mayıs 2011 Çarşamba

Blog Ödülü

Sevgili Ankaradüşleri beni "ONE LOVELY BLOGGER" ödülüyle sevindirdi :)

Kendisine buradan çok teşekkür ediyorum.

Ankaradüşleri ile şu sıralar aynı telaşlar içindeyiz, zira ikimizde düğün hazırlığı içindeyiz.

Sizler için hakkımda 7 gerçeği sıralıyorummmm :)

1- Uyumadan önce "genellikle" süt içerim; ama kötü bir huyum var illaki nesquikli olucak. Yoksa süt içemiyorum :)
kaynak

2- Haftaiçi sabahları erken kalkmaya öyle alışmışım ki haftasonu saatimi kurmuyorum bakalım kaça kadar uyuyacağım diye ve alarmın çaldığı saatte kendiliğimden uyanıyorum.
Sonra kendime sinir olup, biraz daha uyumaya çalışıyorum; ama nafile :)

3- Otobüs yolculuğuna katlanamıyorum. Denizli'ye gelmeden önce çok seyrek otobüsle uzun yolculuğa çıkmıştım. Ya uçak ya kendi arabamız.. ama buraya geldikten sonra 2 haftada bir Ankara'ya gitmem gerekiyordu, 7 saat o yolu otobüste çekmek bana eziyetttttiiii!!!!!
Özellikle de gece binip sabah doğru işe gitmek!!!

4- Araba sürmeye bayılıyorum. Birkaç sene babamın arabasının keyfini sürdüm. Bu sene kendi arabamı aldım. Hele tek başıma uzun yolculuğa çıkmak ruhumu dinlendiriyor benim.

5- Sucuk döneri çok seviyorum. Yediğim zaman ortaya feci kokular saçtığımı bilsem de Afyon'dan geçerken mutlaka Cumhuriyet'te sucuk döner yiyorum :)

6- Pazar kahvaltılarını, kahvaltıdan sonra sofrada annemle saatlerce sohbet etmeyi çok seviyorum. Annem doysam bile hadi bide keyif çayı içelim diye beni hep kandırır :)

7- Eskiden deniz tatilini çok severdim. Saatlerce denizden çıkmak istemezdim. Yaş geçip olgunlaştıkça deniz tatilinden çok kültür turlarına bayılıyorum. Yeni yerler görmek keşfetmek beni cezbediyor..

İşte böyle daha devam edeyim mi??? :)

Ben de bu ödülü,

1-Evlendikten sonra ailesinden kmlerce uzağa giden Handan'a
2- Yazdığı samimi yazılarla okumaktan ve onunla yazışmaktan zevk aldığım Miniature'e
3- Taze yüksek mühendisimiz SvGLove'a
4- Hergün bloguna mutlaka tıkladığım Çılgın Mevdoş'a

hediye ediyorummmm

9 yorum:

Miniature dedi ki...

Canım yaaaaaaaa! Çoooooooooo..k teşekkür ederim :) Yarın mutlaka cevaplayacağım ;)

Ben de seninle mail-leşmekten,yazışmaktan,yazdıkalrını okuyup bazen kendimi orda bulmaktan çok keyif alıyorum desem yeridir :)))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım tşkler ödül için ve hakkımdaki 7 gerçeği hemen yazmak üzere bloguma gidiyorum :)

Miss Sensible dedi ki...

Miniature'cum: Canım benim en kısa zamanda hakkındaki 7 gerçeği öğrenmek için sabırsızlanıyorum :)

Handancım: Bir şey değil canım, hadi cevaplayın bakalım 7 gerçeği :)

.ankara düşleri. dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim :)
denizden ben de artık sıkılıyorum,eskien bayılırdım.
sucuk döneri ben de çok severim :)
pazar kahvaltılarında o keyif çayları hiç bitmesin isterim :))
ne çok ortak yönümüz var bak :)
tek fark ben uzun otobüs yolculuklarını severim hele gece yapılacaksa hele bi de ankaraya doğru yapılacaksa :))

Miss Sensible dedi ki...

Ankara düşleri: Canım, sen bir hevesle Ankara'ya gittiğin için eminim heyecandan yolculuk nasıl geçiyor anlamıyorsundur :)
Evet, birçok ortak yönümüzx varmış. MEsela, yakın bir zamanda ikimizde Ankara'da yaşamaya başlayacağız :))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim bende az sonra hediyene cevap vereceğim.Beni izlemene çok memnun oldum bende yorum bırakmasamda hergün uğruyorum sana sevgilerimi yolluyorum.

Miss Sensible dedi ki...

Mevdoş ablacım, ben de senin bloguna mutlaka hergün uğruyorum. Senin yazılarını okumak çok hoşuma gidiyor :)
Hatta sizi aile boyu takip ediyorum :)
HAkkındaki 7 gerçeği öğrenmek için sabırsızlanıyorummm

SvGLove dedi ki...

Canııım çook teşekkür ederim! Hemen düşünmeye başlayayım:)
Seninkilere bakınca bir kaçının tersini yazabilirim diye düşündüm:))Mesela otobüs yolculuklarına bayılırım!
Gerisini bloguma yazarım:)

Opuyorum seni;*

Miss Sensible dedi ki...

SvGLove; Canım, bak merak ettim şimdi hangilerinin tersini yazacağını :)