12 Mayıs 2011 Perşembe

Bahar gelmiş ODTÜ'ye




Ankara'dayken okulumu da ihmal etmedim..
İlk işim gittiğimin ertesi günü hocam ders çalışmaya gitmek oldu..
Bu merdivenlerden çıktım enstitütüye giderken..



Her yer yemyeşil olmuş..
Öyle huzur vericiydi ki..
Dallar çiçek açmış.. Ağaçlar yeşillenmiş.
Çimler de öyle..



Günlerdir evden sadece ofise gittiğim için hiçbir yer görememiş, bahar geldi mi farkına varamamıştım...


İçim açıldı bu manzarayı görünce..





Ağaçlarda arılar vızıldıyordu. Dibine kadar yaklaştığımda fotoğraf çekmek için, tırstım resmen..

Seviyorum ve hala çok özlüyorum ben buraları..

8 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

seninde için açıldı sayende bizimde

Miss Sensible dedi ki...

Pembesinti, evet canım bu doğa karşısında içim öyle açıldı ki..

SvGLove dedi ki...

Guzel okuluma ben de kavusacagim yakinda;) Yaz nesesi dolmus olacak o zaman;)

Miss Sensible dedi ki...

SvGLove, her mevsim çok güzel ODTÜ'de ve ben her anını özlüyorum :)
Seni de bekliyoruz yazın o zaman :)

Gezi/yorum... dedi ki...

Odtü'de bahar bir başka güzeldir...

Miss Sensible dedi ki...

Gezi/yorum: ODTÜ'de her mevsim bir başka güzeldir.. :)

GÜZİN dedi ki...

sende odtülüsün demek ah ah ankarada olmama rağmen görünce bir tuhaf oldum:) hemen okuluma bir ziyaret yapsam iyi olacak:)

Miss Sensible dedi ki...

Güzin, masterdan dolayı sık sık gidiyorum ODTÜ'ye. Mutlaka uğra, her gidişimde öyle özlemiş oluyorm ki ben..