16 Nisan 2011 Cumartesi

Son günlerde..



Yine aksatmaya başladım blogumu bugünlerde. İşyerinde yoğun çalışma tempomuz tam gaz devam ediyor. Akşamlar min. 8'de çıkıyoruz. Eve gittiğimde pc'yi açacak derman bulamıyorum kendimde. İşyerinde bloglara giremiyorum, sistemden kapatmışlar :)
Dolayısıyla, sizleri de takip edemedim, kendimden de bahsedemedim..
Kısa kısa neler yaptım yazmak istedim..
Hem beni okuyanlar için hem de ilerde eski yazdığım yazıları okuduğumda neler yapmışım hatırlamak için..

Uzun süredir internet alışveriş çılgınlığım başladı. Aslında sebebi hem haftaiçi hem haftasonu geç saatlere kadar çalışmamız.. Yoksa belirli ihtiyaçlarım dışında internet yerine her şeyi görerek almayı tercih ediyorum.. Parfüm değiştirme sezonum geldiği için (kışın Chanel-Coco kullandım) iki parfüm arasında kaldım ilkbaharda kullanmak için. Ya Lancome-Miracle ya da Cacharel-Noa. İkisini de çok seviyorum. Cacharel-Noa'yı yazın kullanmaya karar verdiğim için ilkbaharda Miracle kullanmaya karar verdim ve Strawberry'den sipariş ettim. Yanında da Max Factor 3D ruj sipariş edince Calvin Klein'den bir ruj da hediye geldi :)) Hızımı alamadım bir de kardeşim için Kenzo Amour sipariş ettim. Kokusuna ben de bayılıyorum. Hem de doğum günüydü tam isabet oldu mutluluktan uçtu :)
Kozmetikten sonra arabam için kurulama bezi, araba kokusu, cd kutusu, boş cd, cd kalemi vs vs. bir sürü şeyi yine internetten aldım. Bunları bile internetten aldığıma şaşırıyorum :)
Daha da ilginci köpek kovucu aldım. Gece eve geç gittiğimde etrafta köpekler oluyor ve ben çok tırsıyorum. Şimdi artık güvendeyim :)
Geçen gün markafoni de ipanema'lar vardı hem de kargo bedava. Yaza hazırlık olsun diye üstü fiyonklu parmak arası terlik aldım :)
Baya masraf yaptım yani anlayacağınız :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar, muhtemelen daha başka şeyler de almışımdır :)

İş dışında ilgilnediğim tezim var ama 2 aydır yüzüne bakamadığım :S Hocamdan azar yememe ramak kaldı. Haziran'da bitirmemiz lazım diyor ama bu hızla nasıl biticek bilmiyorum :( Ben de biran önce bitirip kurtulmak istiyorum aslında.

Annemle babam hala yanımdalar; ama sıkılmışlar artık. Evlerini özlemişler; ama bana kıyamadıklarından dönemiyorlar :) Geçen Pazar günü Manavgat'taydık. Tanıdıklarımıza gittik günü birlik. Hava çok güzeldi, ilk pikniğimi de yapmış oldum. HArika vakit geçirdim..

Daha da önemli gelişmeler olmuyor değil hayatımda :)) Büyük haberler için beni izlemeye devam edin :) Ankara'yı özledim deyip duruyorum ya belki de tamamen döneceğim günler yakındır :))


Dırın dırın... :)

1 yorum:

Miniature dedi ki...

Sensiblecim,naber :)??

MAŞALLAH bayağı para harcamışsın :p Hepsi hayırlı-uğurlu olsun,iyi günlerde kullan ;)

P.S.Nooluyo? ;) Ne olacak yakında? Bir aşk mı başlıyor? :)) Ben de Ankaraya geliyorum 22 Nisan ;)