24 Nisan 2011 Pazar

"Marmaris" ve "Hayal Kırıkılığı"

Marmariste sıcacık bahar güneşiyle başladım güne.
Sabah 6 gibi çıktık evden. Dağları taşları aşarak vardık Marmaris'e. Daha yeni yeni uyanıyordu şehir. En son ortaokul yıllarımda gitmiştim. Kaç sene geçmiş aradan..
Çok fazla hatırlayamadım gezdiğimiz yerleri; çünkü baya gelişmiş, turistik mekan olmaktan çok şehir gibi olmuş.
KAhvaltı yapmak için acilen bir yer bulmamız gerekiyordu deniz kenarında; ama pub'dan başka hiçbir şey yoktu..
Bu duruma sinir oldum. Yabancılar akın akın çoktan gelmiş.
Neyse sonunda Türk mutfağına uygun bir yer bulup yaptık kahvaltımızı, hafif hafif esen rüzgarda güneş içimizi ısıtırken oturup sohbet etmek paha biçilmezdi.
Sonra sahil boyunca turlaadık; ama kendimi Ankara'nın gençlik parkında gibi hissettim. Çok fazla "kro" doluydu..
MAdo'da yenen dondurmanın ardından daha fazla duramadık, gerçekten hayal kırıklığına uğrattı beni Marmaris.
Oradan İçmeler'e geçtik..
Ne kadar sakindi her yer.. Birkaç kişinin dışında denize giren yoktu ortalıkta dolanan da..
Sadece işçiler vardı, her otelin önün bir tadilat yapan..
Ufak bir turlamanın ardından döndük evimize..
Güneşten nasıl yanmışım.. Burnum kıpkırmızı, kollarım da :))
Fotoğraf mı??
Gelicek gelicek :))

ps: Dünden sonra bugün ofise gelip mesai yapmak berbat bir şey!!!!!!

4 yorum:

SvGLove dedi ki...

Tatil yorelerimiz bu bahsettigin konsepte donusuyor artik:( Cok uzucu:(
Soyle kafani dinleyebilecegin, tatil gibi tatil yerlerinin sayisi bir bir azaliyor...Eskileri istiyorum ben!

Yine de buyuk sehirde bulunmaktan daha cok zevk almissindir canim, ne de olsa deniz, gunes;)
Yilin ilk gunes yanigini gorelim bakalim;)

Miss Sensible dedi ki...

SvGLove, gerçekten ben de Marmaris'in bu durumuna çok üzüldüm. Çok bozulmuş ortamı. Kuşadası oraya göre çok daha nezih..
Ama deniz, kum, güneş görmek harikaydı :)
Fotoğraf koyucam, ama şu an işyerindeyim, eve gidince artık :)

sema dedi ki...

yazdıklarını okuyunca gözlerim fotograf karelerini aradı bekliyoruz canım :)

Miss Sensible dedi ki...

sema; tamam en yakın zamanda birkaç kare koyacağım :))