1 Nisan 2011 Cuma

Kuşadası-Efes-Şirince-Pamukkale (hem de 1 günde)









Bir günde bu kadar çok yer gezdiğime inanamıyorum. Zaten eve pert olmuş bir vaziyette dönmem bunun kanıtı :)

Geçen haftasonlarından çok özel bir gezi :)

Erkenden yola çıktık.
Kuşadasında deniz kenarında sıcacık güneşin altında mis gibi yapılan kahvaltı.
Sahil boyunca yürüyüş, Güvercinada turu..
Ve doğru Efes..
Efes'de sallana sallana yürüyüş, güneşin içimize işlemesi, kızaran bir burun ve surat :)
Ardından Şirince..
Güneşin batışı, hafiften üşüyüşş, ve yiyilen otlu peynirli gözlemeler..
Gece yarısı dönüş..

anlatırken 1 saatte yapılmış gibi hissettim ama akşama kadar gezmek, uzun zamandan sonra, öyle yordu ki beni uzun bir süre hamlayan bacaklarımla topallayarak gezdim :) Bir de kırmızı bir burunla :)

Pamukkale mi?? Onu Pazar'a sakladık. Sabah yine güzel bir kahvaltının ardın, Pamukkale'yi turladık..

Ve bu geziyle birlikte, güzel şeyler oldu hayatımda :))

2 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Supersin tek kelimeyle :)) Oralari gormeyi cok istiyorum ben de :) Yorgunluguna degmistir eminim :))

Siyah Süt dedi ki...

bi gündede olsa gezmeye değer çok güzel kareler :)