28 Mart 2011 Pazartesi

14 Mart'ta yazılmış bir yazı..





Bloglar kapandığından beri bir boşluk oldu hayatımda sanki. Hem kendi bloguma girip iki satır yazamamak hem de hergün “acaba neler olmuş blog aleminde bugün” diyerek sevdiğim bloggerları okuyamamak çok can sıkıcıydı.

İnternete girdiğim zaman, özellikle de sabah pc’yi ilk açtığımda, girdiğim sayfalar bellidir.

Önce maillerimi sırasıyla kontrol ederim.

Sonra, facebook J İtiraf ediyorumki, bazen acayip zaman harcıyorum..

Sonrasında ise bloglar, bloglar..

Sırayı daha sonra haberler, ekonomi gündemi, alışveriş siteleri vs. Vs alıyor...

Demem o ki, çok alışmışım ben sizleri okumaya J

Türlü DNS değiştirme çabalarım hiç işe yaramadı. Girenler nasıl başardılar tebrik ediyorum J

Sizleri okumak için sabırsızlanıyorum..

Peki ben ne yaptım bu süre zarfında??

Aslında bloguma girememek biraz işime geldi. Zira bu aralar feci yoğunuz işyerinde L

Hafta içi akşam 10 lara kadar çalıştığımız gibi haftasonları da çalışıyoruz iki haftadır. Ve bu haftasonu da çalışmayacağımız kesin değil L Bu demek oluyor ki iki haftadır ben Ankara’ya gidemiyorum L Tez çalışmalarım aksadı. Akşamları yorgun argın geliyorum, hoop direk yatıp uyuyorum..

Ankara’yı özledim, ailemi özledim.. Okula gidip ders çalışmayı özledim J

En son Ankara’ya gidişimde arabama kavuşmuştum, kendisiyle beraber dönmüştük. Resmen aşık oldum arabama. İnsanın kendine ait arabası olması ne güzel bir şey. Allah herkese nasip etsin; ama görmemişin bir arabası olmuş modundayım; yok kirlendi, yok bir şey olucak. Öyle tedirginim ki J Oysa babamın arabasını ne kadar rahat hiç düşünmeden kullanıyordum J

Arabamın ilk hediyesinide aldım. “BUİKA” cd’si J Canım arkadaşım almış, dinleyeyim işe gelip giderken diye J Öyle sevindim kiJ

Neyse, kısacası düşündüm de bu aralar öyle farklı bir şey yok, her şey monoton geçiyor yine.. Tek isteğim şimdilik haftasonu Ankara’ya gidebilmek..

Ps: Bu yazıyı yine bloglar kapalıyken 14 Mart’ta yazdım.. Napıyım, sıkıldım, baktım bloguma yazamıyorum bari pc’ye yazayım bloglar açılınca yayınlarım diye düşündüm J


PS2: Fotoğraflar geçen hafta Kuşada'sından, daha güzelleri gelicekk :)

2 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) Merhaba :))

ben de tam zamaninda donmusum anlasilan, bloglara eziyet olmus yazi yazmak, insallah en kisa zamanda duzelir :)

Kocamn opuyorum seni :)

Miss Sensible dedi ki...

Moonish'im, iyi ki döndün hem de tam zamanında :)
Seni okumayı seviyorum, hep yaz hiç gitme olur mu?? :)