5 Şubat 2011 Cumartesi

Yazdan kalma birgün @Kuşadası

Bugün Kuşadasındaydım.. Resmen yazdan kalma birgün gibi, sıcacık içime işleyen bir güneş, aynı zamanda hafif denizden gelen bir rüzgar ile..


Deniz görmek, kıyısında yürümek, yanıbalında oturup çay içmek, keyif yapmak benim için vazgeçilmez..




Türkiye'de her daim yaşanan dört mevsime bir kanıttı bugünki hava. Ankara'da hala kar olup dondurucu bir hava olduğunu söyleyen annem, Kuşadasının havasını anlattığımda inanamadı :))



Dinlendim, eğlendim, güzel bir gün geçirdim..




Sizler için de birkaç fotoğraf çektim...

4 yorum:

large fashion dedi ki...

resimleri görünce içim titredi :((
çok özlemişim ada'yı....
yerinde olmayı çok isterdim

Miss Sensible dedi ki...

Large fashion: Şiddetle tavsiye ederim, bu ayda bile ada harika :)

francesca mckennitt dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel.
Ne iyi işte, dinlenmişsin :)

Miss Sensible dedi ki...

Francesca; Senin kadar çok gezemsek de Kuşadasıyla yetindik işte, teşekkür ederim canım :)