2 Şubat 2011 Çarşamba

Corsa vs. Fiesta vs. Polo ???? Yardım edinnnnn




Sonunda araba alıyorum, süper bir haber değil mi?? :))

İkinci el almak riskli olduğu için, bir bayan olarak sorun çıkarmayan bir araba olsun ve devamlı Ankara'ya gidip geldiğim için beni yarı yolda bırakmasın diye sıfır almaya karar verdim.

Amma velakin, sıfır alırken bile araba seçiminin bu kadar sancılı olacağını bilmiyordumm!!

Birçok alternatifle başlayıp sonunda yukarıdaki 3 modele karar kıldım..

Gel gelelim bu seferde 3ü arasında karar veremedim.

Önce VW Polo dedim, ne de olsa Alman arabası, babamınkide VW olunca tamam alıyorum dedim. Hatta babama tamam siparişi ver diye telefon ettim; fakat bu sefer içime kurt düştü. O kadar para veriyorum iç donanım olarak corsa ya da fiesta daha iyi diye :((

Ve son olarak bugün Polo'da vazgeçtim..

Kaldı mı iki seçenek. Alacağım donanım ve motor seçenekleri olarak Opel Corsa daha uygun geldi ve bugün mesaiden sonra Opel bayisine gidip test sürüşü yaptım.. Sonuç başarılı; ama hala soru işaretleri uçuşuyor kafamda..

Acaba dedim, benim bloggercılarımdan bu arabalardan kullanan ya da sağdan soldan birşey duymuş olan var mıdır??

Acil olarak yardım istiyorum sizlerden :((

Sizce hangisii??


PS: Kararım Corsa oldu ve çok memnunum :)

12 yorum:

mimozayım dedi ki...

Eşim ve bende arabamızı alırken çok fazla ikilem yaşadık. Ama uzuuun araştırmalarımızın sonunda fiesta aldık. Tam bir ekonomi arabası. Dizel olması ve resmen yakıtı koklaması bizi çok memnun etti.800 kmyi 200 lirayla gittik.Bayan içinde çok uygun olduğunu düşünüyorum. Şimdiden güle güle kullan arabanı sevgiler.

SvGLove dedi ki...

Ben arabalar hakkinda ahkam kesecek biri olmadigimdan, hayirli olsun diyebilecegim canim:) Kazasiz, belasiz suruslerin olsun;hep gule gule kullan;)

Miss Sensible dedi ki...

Mimozayım: Ben de o kadar ikilemdeyim ki ama galiba Corsa daha ağır basıyor şimdilik..

SvGLove: Canım benim teşekkür ederim güzel dileklerin için. Alırsam karar verip inşallah güle güle kullanıcam :)

Adsız dedi ki...

2002 senesinden beri corsa kullanıcısıyım. Şu andaki corsam 3. corsam. :) Her şekilde çok memnunum. Ekonomik, kullanışlı ve atak. İnanılmaz az yakıt tüketiyor. Satıştaki kolaylığı da cabası. Yeni araban şimdiden hayırlı olsun.

Miss Sensible dedi ki...

Adsız: Corsa kullananlar memnun olduklarını söylüyor, benimde gönlüm Corsa'dan yana; ama tek endişem yeni makyajlanmasına rağmen acaba tekrar dış görünüşü değişir mi yakın zamanda??

Karanfilli Çay dedi ki...

Miss Sensible, ben de corsa kullandım, ama hiç memnun kalmadım, kronik sorunları var corsaların ben ve bir çok kişiden duyduğum sorunlar, araç hareket halindeyken stop etmesi gibi (ki bunun ne kadar tehlikeli birşey olduğu malum).Sürekli bir parçasını değiştirmek zorunda kalıyordum masraf üzerine masraf..Ayrıca yakıt olarak çok tasarruflu değildi benimki. Şimdi toyota dizel aldım. İnanılmaz memnunum,bence seçeneklerin arasına yaris veya aurisi de koy. Hem sağlam, hem hiç ama hiç tık demiyor. Babam da yıllardır hep toyota kullanır. Arkadaşlarım fiesta kullanıyor memnunlar ama arabaları daha yeni o yüzden şimdiden bir şey söylemek mümkün değil. Astraların kasaları yeni değiştiği için corsaların da yakında değişebileceğini düşünüyorum bu konuda googledan yardım alabilirsin forumlarda tartışıyorlar.donanım haber, şikayet var gibi sitelere de bakmanı tavsiye ederim.Benden bilgi bu kadar:)Umarım alacağın arabayı kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın:)

Miss Sensible dedi ki...

Karanfilli çay, verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Auris hoşuma gidiyor ama bütçesi aşıyor beni. Corsa alıyorum bu arada :) Yeni makyajlı hali çok hoşuma gitti :)) İçime sindi, herkes bir şey söylüyor, çok iyi diyen de var çok kötü diyen de, bakalım kullanıp görücez :))

Adsız dedi ki...

bence ekonomik olus ikinci planda olsun.polo derim. en saglam araba o seceneklerin arasinda allah kaza bela vermesin ama boyle bi durumda en iyisi polo.alman arabasi dedginiz gibi. digerleri bi kazada hurdaya donuyor.benim polo var ve memnunum. abimin fiestasi var butun yol sesleri takur tukur hissediliyor ve duyuluyor fiestada. opel de iyi olabilir onun hakkinda fazla bilgim yok ama.

Miss Sensible dedi ki...

Adsız, sen de haklısın. Ben de önce Polo demiştim ama dediğim gibi istediğim özelliklerin çoğu yoktu onda (iç donanımda). Fiestayı düşünmüyorum zaten onun için "Alman arabası olsun" düşüncemin arkasında durarak "Corsa"yı tercih ettim..

Adsız dedi ki...

kesinlikle vw den vazgeçmeyin derim.

Ali dedi ki...

hem yeni corsam var hemde yeni polom .. mecburen ikiside benzinli ve otomatik olmak zorunda. yakıt olarak polo hepsinden üstün.. opel corsa sınıfının en çok yakan aracıdır. fakat şuda bir gerçek corsa özellik olarak poloyu katlar corsanın en boşu polunun en dolusuyla eşdeğer.. görüntü olarak konfor ve çekicilik olarak corsa tartışılmaz! benzin problemin yoksa iyi bir tercih yapmışsın iyi günlerde kullan..

Ali dedi ki...

hem yeni corsam var hemde yeni polom .. mecburen ikiside benzinli ve otomatik olmak zorunda. yakıt olarak polo hepsinden üstün.. opel corsa sınıfının en çok yakan aracıdır. fakat şuda bir gerçek corsa özellik olarak poloyu katlar corsanın en boşu polunun en dolusuyla eşdeğer.. görüntü olarak konfor ve çekicilik olarak corsa tartışılmaz! benzin problemin yoksa iyi bir tercih yapmışsın iyi günlerde kullan..