9 Ocak 2011 Pazar

Uzun yol şarkıları..

Yılın il postunu yazdığıma inanamıyorum. İşte bu kadar ihmal etmişim ben blogumu; ama neden???

Yılbaşı gecesinden başlayalım.. Annemi babamı evde bırakıp ben arkadaşlarla dışarı çıktım. Canlı müzik olan bir yere gidecektik. Mekanı kolay buldum, arabayı da çok yakınlardaki bir süpermarketin otoparkına parkettim. Gece benim için yorucu olsa da (müzikten dolayı) güzel geçti. Ben öyle çok oynak, kıvırtık biri değilimdir. En fazla şarkılara eşlik ettim, el çırptım filan işte..
Neyse saat 1'de benim çok uykum geldiği için gitmek istedim, arkadaşları da eve bırakacaktım; ama dışarı bi çıktık, parkettiğim süpermarket doğal olarak kapanmış ve garaj kapısı kilitlenmiş kaldı mı araba içerde??
Ne traji komik bir olaydı, gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Ertesi gün bir de arabayı tekrar almak için geldim :)

Yılbaşı gecemiz her şeye rağmen güzel geçti, bol bol dilek diledim. Bakalım 2011 bana istediğim şeyleri verecek mi??

Yılbaşından sonraki haftada annemler yanımdalardı. Geçtiğimiz haftasonu beraber dönecektik, onlar Ankara'da kalacak ben geri gelecektim. Düşündüğümüzden erken oldu gidişimiz; çünkü benim master derslerimden olan "Graduate Seminar" dersinde yapmam gerekn sunumu hoca haftasonu yapmamı kabul etmedi ve izin almak zorunda kaldım işyerinden. Dolayısıyla Perşembe gecesi yola çıktık.

İşyerinde izin almalarda sıkıntı çok oluyor. Özellikle de böyle yoğun günlerde izin almakta sıkıntılı vermesi de :( Neyseki anlayışla karşılayıp birgün izin verdiler ve Cuma günü okulda sunumumu yaptım. Böylelikle eğer dersten geçersem master'ın derslerini tamamen bitirdim :)

3 gün nasıl geçti anlamadım. 2011 yılında hayatımda köklü değişikliklerin olabileceği sinyalini aldığım bir haftasonu oldu :)

Derken geldik mi Pazar gününe :( Otobüs biletimi almama rağmen, arabayla dönmeyi istiyordum tek başıma. Annemin tereddütü tek başımayken hız yaptığım ve aklının bende kalacağıydı; ama babam bir şekilde ikna etmiş annemi ve ben Ankara'dan tek başıma geldim arabayla :)))))

5 saat sürdü yolculuğum, otobüs 7 saatte gidiyor :) Yanımda annemler varken 4,5 saat sürüyordu, demekki yinede yavaş gelmişim. Afyon'da mola verip Sucuk Döner yedim. Immmm enfesti :)

Bol bol müzik dinledim, yalnız olunca ya uyursam korkusu vardı. Çok eskiden çektiğim cd'leri dinledim, of of pek iyi geldi. Uzun yol şarkıları :)

Arabayla gelmek istedim; çünkü kardeşim yanıma gelecek haftasonu. Bol bol gezicez (haftasonu mesai olmazsa tabiiii) 1 hafta kalıcak yanımda sonra beraber Ankara'ya dönücez..

Hayatım bir kısır döngü içinde sabah işe git, akşam gel, yemek faslında sonra çalışabildiğin kadar ders çalış. Bir hadta dur bir hafta Ankara'ya git.. Aslında başka bir şeye ayırabilecek vaktim hiç yok şu aralar; ama beni başka şeylere vakit ayırmaya zorluyorlar.

Hayırdır inşallah :))

2 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayrolsun cnm sen iyi olda

Miss Sensible dedi ki...

Hayırlısı olsun evet canım:)