20 Ocak 2011 Perşembe

Mutlu oldum bugün, günlerden sonra ilk kez..












































Bugün ofise gelen bu güzellikle eski neşem yerine geldi. Kaç gündür kaçmış keyfimi yerine getirmek isteyen çok sevdiğim bir arkadaşım taaa Ankara'dan göndermiş..

Son bir haftada gerçekten kötü günler geçirdim. Birkez daha insanların ne kadar iki yüzlü, yalancı olduklarını gördüm. Ya ben çok saf ve iyi niyetliyim, herkesi kendim gibi dürüst sanma gafletine düşüyorum ya da insanlar gerçekten çok alçaklar..

Öyle yoruluyorum ki bazen hayattan.. Birkaç günlük iznim olsa kafamı dinlemek için sessiz sakin bir yere gitsem, öyle ihtiyacım varki..

Maalesef böyle bir imkanım yok şu aralar ama :(

Neyse, konu nerden nereye geldi.. Bu çiçek gerçekten kendimi iyi hissettirdi bugün..

Teşekkür ederim.. Bunları okuyamasanda..

Bu arada yarın yine yolculuk var Ankara'ya.. Arık tamamen dönmek istiyorum.. Lütfen..

Hiç yorum yok: