30 Ocak 2011 Pazar

Karlı bir Ankara gecesinden herkese merhaba!

Dün gece iş çıkışı yola çıkmıştım Ankara'ya gelmek için. Hava durumunda kar yağışı olacağını duymuştum ama bu kadarını beklemiyordum. Kar gece gece feci bastırmıştı..

Kimse hazırlıklı değildi ki yollarda henüz tuz dökme çalışmaları yoktu. Tabi durum böyle olunca otobüs yavaş yavaş, resmen kağnı gibi geldi..

Tamam sağ salim, kazasız belasız geldik ama ben mahvoldum. Neredeyse 9 saat oturmaktan, kımrayamamaktan yoruldum :(

Sevmiyorum bu otobüs yolculuklarını :(

Ankara'ya geldiğimizde ise henüz kar yoktu, yavaş yavaş yeni başlamıştı, yerler daha tutmamıştı..

Ama sabah kalktığımda her yer BEMBEYAZDI :)

ODTÜ'ye gitmem gerekiyordu, tez danışmanımla çalışmak için. Ana yollar açıktı; ama ODTÜ'nün kar yağan yollarına daha kimse ayak bile basmamıştı :)

Bayılıyorum ODTÜ'nün özellikle kışına ve sonbaharına :)

O bakir beyazlıktan güzel karelerim var sizler için bir sonraki postta yayınlamak üzere..

5 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

fotoğrafları merakla bekliyorum canım :))
az önce de bi akraba gösterdi dikmenin en üst noktalarından bugünkü kar manzarasını.
doyamadım bakmaya :)
senin fotoları da sabırla ve marakla bekliyorum canım:)
iyi geceler:)

neslinnce dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin missciğim.
Kar da getirdin Ankaraya bravo sana :D

Miss Sensible dedi ki...

Ankara düşleri: Tamam canım en yakın zamanda ekleyeceğim. Bugün geri dönüş var, biraz daha ailemle vakit geçireyim :)

Neslinnce: Hoşbulduk canımmmm :)Ankara'ya ayak basmamla karın yağması bir oldu :) Dua edin bana :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

Canım benim
Ben kar istedim geldi.
Ama senin olduğun yerlre yağmasın demiştim beni dinlememiş işte.
Kızdım ona beni dinlemediği için.

Miss Sensible dedi ki...

Hayatın ressamı: Canım, kar yüzünden yolculuk biraz zor geçti ama o güzelliği görmeye değerdi :)) İyi ki yağmış, kızma sen ona :)