15 Ocak 2011 Cumartesi

... kendime itiraf ediyorum..

Her şeyi bu kadar kısa sürede berbat ettiğime inanamıyorum.

Öfke ve sinir insana sonradan pişman olacağı o kadar çok şey yaptırabiliyor ki ve ben gerçekten öfkeme her zaman yenik düşüyorum ve bana değer veren insanları bi çırpıda kalplerini kırarak kendimden uzaklaştırıyorum..

Bu huyumdan nefret ediyorum ama genelde tekrarlıyorum..

Hayatımda yeni bir sayfa açılır gibi oldu ama açılamadan kapandı.. Üzüldüm hatta ağladım ama ben yaptım.. Sonucuna katlanmalıyım.. Böyle olmasına karar verdim, uyguladım..

Hayırlısı olsun dedim, belki de kendimi avuttum, her şey çok daha farklı olabilirdi.. ama olmadı işte!!

Kendimi teselli etmek için ise hep bu şarkıyı dinledim :(

Sesimde söyleyemediğim sözler var
Gizleyemediğim gözyaşlarım
Silipte unutamadığım sabahlar
Kokladığım eşyaları

Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım

Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım

İçimde saklayamadığım anlarım var
Hiç bitmeyen yanlızlığımın
Silipte unutamadığım geceler
Dönüşü yok hep kalp ağrısı

Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım

Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım

Bir de bunu..

Sen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin

Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında ben
Unutuyorum

Hoşçakal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum

Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin

Sen hiç görmedin
Sonu baştan yazılmış
Bitti bitti bitti kelimelerim.

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında
Ben unutuyorum

Hoşçakal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum

Hoşçakal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum

Hoşçakal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarımda ben
Unutuyorum
Unutuyorum

2 yorum:

Noni dedi ki...

Canım benim acaba o kişinin yeniden kalbini kazanmayı denesen olmaz mı? Belli ki sonrasında üzülmüşsün... Hepimiz hatalar yapıyoruz, önemli olan yanlışımızın farkında olmak ki sen böyle bir yazı yazdığına göre bunun farkındasın...
Bende çok fevriydim hatta bu fevriliğim yüzünden prensimi daha tanımadan kaybetmek üzereydim ama onun kalbini yeniden kazanmak için elimden geleni yaptım, iyi ki de yapmışım, sen de buna değeceğine inanıyorsan hiç pes etme canım...

Miss Sensible dedi ki...

Nonicim, yorumun nasıl mutlu etti inanamazsın.. Bu yazıyı yazdıktan sonrada çok düşündüm ve hatamın gerçekten farkına vardım ve dediğim gibi o sayfayı kapatmamak üzere açmak için uğraşıyorum.. Umarım buna değer..