25 Ocak 2011 Salı

Hayat üstüme üstüme gelme artık!


Hayat garip bir şekilde akıyor bugünlerde..

Gerçekten bir öyle, bir böyle.. Altüst oldu hayatım cidden son günlerde..

Bir bakıyorum her şey yolunda, hayatıma yeni heyecanlar girmeye başlamış, kabuklarımı kırmaya başlamışım..

Çok değil 2 gün geçiyor, hopp her şey yerlebir olmuş gibi..

İsyan etmiyorum, yine de şükrediyorum her şeye rağmen. Cidden olgunlaştırıyor insanı bu yaşadıkları, eskiden olsa belki çok daha fazla üzülürdüm..

Derken toparlanmaya başlıyorum, her şeyin hayırlısı tesellileriyle.. Yine çok değil 2 gün geçiyor, başka bir şeye umutlanıyorum.. Garantisi yok kesin olucak diye ama umut işte.. Tabi ki yine hayal kırıklığı..

Ve bu döngü böyle sürdü son günlerde hatta aylarda..

Dengem bozuldu, kafam yoruldu..

Şu aralarda sadece dinlenmeye ihtiyacım var ama zaman yok!!

Bir yandan işlerin yoğunluğu, bir yandan master tezi, bir yandan...

Daha bu yaşımda çökmüş gibi hissediyorum kendimi, hayat üstüme üstüme geliyor, resmen deneniyorum bu günlerde..

Hayatımda bugünkü hava gibi, yağmurlu ve gri :(

Ve bu fotoğraftaki gibi puslu, siyah beyaz..

2 yorum:

cecilia dedi ki...

cnm bu gibi dönemler inan hepimizin hayatında oluyor, tam mutlu oldum derken bir sorun çıkmış, canımız sıkılmış herşey mahvolmuş, olumlu bişi yok gibi, sanki rutine bağlamış gibi bi mutluluk sonra mutsuzluk iki mutluluk sonra üç mutsuzluk filan ama ben uzun zamandır bunu aştım, gerçekten olumlu bakmayı öğrendim, isteyerek ve içten gelerek, ve hayat güzelleşti üzemiyor artık yıkamıyor beni hiçbi olay, çünkü evrene olumlu sinyaller gönderdiğimi düşünüyorum, sanırım secret dedikleri şey gerçek, ama dediğim gibi hep olumlu düşüneceksin, bi an bile kuşkuya korkuya kapılmicaksın..dilerim herşey düzelir, yoluna girer..;)

Miss Sensible dedi ki...

*Cecilia: Ne kadar güzel yazmışsın canım, çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Bazen kendimi o kadar çok zorluyorum ki, olumlu düşün, mutlu ol diye; ama çoğu zaman diğer duygularıma yenik düşüyorum işte :(
İnanıyorum, her şey düzelecek..