16 Ocak 2011 Pazar

Cumartesi ve Pazar özeti..






Haftasonum kardeşimin gelişiyle renklendi.. Gerçekten insanın yanında sevdiği, anlaştığı birisinin olması gününün cıvıl cıvıl geçmesini sağlıyor :

Yavrum, bana gelirken neler almış :)

Ayaklarım ısınsın diye bu papuçları,

Ofisimde kullanayım diye süslü püslü kalemleri,

Bir de mutfağıma mıknatıslı saat (buzdolabındaki yerini aldı )

Neler mi yaptık peki??

Bowling oynadık, çok zevkliydi, ben yendim :)

Hızımızı alamadık darta sardık, tam yeniliyor gibiydim ben yendim :)

Kendine iki kere yenilmeyi yediremeyen kardeşim, tekrar oynamamk istedi ama yine ben yendim :))

Çoook eğlendik..

Eyvah eyvah 2'yi izledik, ne kadar eğlenceli bir filmdi, ikimiz de bayıldık, bol bol güldük :)

Fast food'un da dibine vurup eve döndük, kestane kebaplarımızı da bir güzel evimizde yeyip patlama kıvamında bir bombaya döndük :)

Pazar günü yine güzel bir kahvaltının ardından dışarı çıktık, bu sefer yine sinema keyfi vardı ama 5 boyutlusundan :))

5-D film izledik çok zevkliydi, ben yine tırstım, gözümü kapattım çoğu yerde ama çok eğlenceliydi.

Ona Accesorize'dan beğendiği eldivenleri aldım, çok mutlu oldu :)

Biraz dolaşıp, kendimi şımartmak için ceviz ve incir tatlısı aldık..

İlk fotoda görülen tatlılardan soldaki ceviz sağdaki incir tatlısı ve ikisi de birbirinden lezzetlii, mmm :)

Güzel bir çay demleyip yine kestane keyfi yaptık..

Bol gülmeli, bol gezmeli, bol eğlenmeli bir haftasonu geçirdik velhasıl..

Ve bir hafta daha yanımda fıstığım..

İyi ki gelmiş,, iyi ki benim kardeşim olmuş :))

2 yorum:

Noni dedi ki...

Ahhhh içim gitti okurken, ablamı özledim fırk fırk :( Ne severim böyle kardeş kardeş geçirilen anları!
Bu arada ceviz tatlısına ben de bayılırım şimdi gel de bul bu memlekette bu canım tatlıyı!!!

Miss Sensible dedi ki...

Nonicim, insanın kardeşinin olması harika bir şey. Biz kardeşimde aynı ülkede farklı şehirlerdeyken bile çok özlüyoruz birbirimizi, sizin durum gerçekten acı canım benim :( O memlekette bizim bulamadığımız tatlar var, takipteyim blogunu :)