10 Aralık 2010 Cuma

Strawberry-Trendyol-Markafoni Ganimetlerim :)

Son zamanlarda internetten alışveriş merakım iyice arttı. Önce, parfüm siparişi verdiğim Strawberry'le başladım sonra tadına doyamadım Trendyol ve Markafoniyle devam ettim.

Trendyol'dan "Max Factor" rimel siparişi vermiştim, 1 ay oldu hala göndermemişlerdi. En sonunda aradım, stoklarda kalmamış ve siparişi iptal ettirdim. Sonra Strawberry'den işte bunu aldım..


Gri tarafı çok hoş bir ışıltı veriyor; ama işe giderken süremediğim için sadece siyah tarafını kullanıyorum.


Trendyol geciktirdiği ve göndermediği siparişine özür niyetine hediye çeki göndermişti, bu dantelli hırkacık çok hoşuma gittiği için kaçırmadım :)



Gelelim son siparişime, uzun zamandır Twigy'nin bu pofuduk terlikleri çok hoşuma gidiyordu, sonunda dayanmayıp bu şirincikte karar kıldım ve aldım. Öyle yumuşak, öyle rahatki..



Söyleyemeden geçemeyeceğim.. Şu bir gerçek ki Trendyol ve Markafoni Türkiye'den gönderdiği halde her zaman Strawberry'den verdiğim siparişler daha önce geliyor..

Hiç yorum yok: