7 Aralık 2010 Salı

Sınav macerası: Neslinnce için gelsin :)

Pazar günü KPDS sınavına girdim.

Ben her dönem her sınava giriyorum. Sırf kendimi denemek, bakalım ilerleme var mı yoksa daha mı geriye gidiyorum görmek için :)

Örneğin KPDS'ye giriyorum, 90'ı geçmek için. Az kaldı geçmeye; ama bir türlü başaramadım..

2 hafta sonra ALES'e gireceğim, 94'ü geçmek için. En son 94 aldım, bakalım soruları daha hızlı çözebilecek miyim :))

OSYM'nin sınavlara yönelik aldığı tedbirler konusunda kafamda soru işaretleri vardı. Tamam her şeyi çıkarıp(küpe, kolye, saat, taç vb.) arabaya bırakırım da arabanın anahtarını ne yapacaktım..

Bu konuda bana neslinnce yardımcı olmuştu, bana özel hazırladığı yazıyla :)

Ben de ona başımdan neler geçtiğini anlatmak için söz vermiştim :)

Neyse sınav yerine gittim, herkesin yanında eşyalarını bırakacağı biri vardı. BEn arabayla gittim, yanımda kimse yok, arabanın anahtarını ne yapsam diye düşünüyorum hala :)

Tek çarem vardı, cebime koyup girmek.. Nitekim deri ceketimin üst cebine koydum, şalımı da üstüme sarındım ve kapıya geldim.

Önce şalımı çıkardırdılar, sonra didik didik eliyle aramaya başladı kadın polis ve cebimdeki sertliği farkedince bu ne diye sordu.

Ben de anlattım durumu, nereye bırakabilirim diye sordum.. Kadın anlayışlı çıktı ve tamam dursun cebinde dedi :)

Yani hiç zorluk çekmeden sınava girdim..

Peki sınav nasıl geçti??

Bu sefer geçerim diye düşünüyorum 90'ı; amma bekleyip görücez :))

2 yorum:

neslinnce dedi ki...

Şanlıymışız desene. Çok sevindim sorun olmamasına. Sevgiler.

Not: Şu anda sevgilim Ales sınavı bitti kağıtları teslim ettik dedi. Bina görevlisiydi kendisi.Umarım senin sınavında iyi geçmiştir.

Miss Sensible dedi ki...

Nesslince, Ales'e arabayla gidemedim, babama lazım olduğu için o bıraktı sabah sınava, üstüme sadece kağıt para alabildim. Cüzdan bile almadılar bu sefer.
Sınavım iyi geçti, yine çok çok hızlı çözmeme rağmen 2 soru yetiştiremedim :(