21 Aralık 2010 Salı

Salı günlerini seviyorum :)

Bugünü seviyorum, neden mi?

Bugün mutlu olmamın sebebi öyle basit ki; akşam yemekten sonra çay yapıp tek izlediğim dizi olan "Aşk ve Ceza" yı keyifle izlemek..

Bu mutluluğuma mutluluk katan bir sebep daha var ki o daha güzel. Haftasonu Ankara'ya gittiğimde annem ve babamla döndük. 3 hafta kadar yanımdalar :))

Eve gittiğimde birinin beni karşılıyor olması çok büyük mutluluk, birlikte yemek yemek, çay içmek, televizyon seyretmek beni mutlu ediyor.

Hele annemle saatler süren sohbetlerimiz.. En iyi arkadaşım o benim.. Şu an yanımda olduğu için de ayrıca mutluyum :)

Stresli bir iş gününden sonra ailemle birlikte olmak paha biçilmez benim için..

4 yorum:

neslinnce dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın. Ben de paylaştım duygularını izninle. Benim bu akşamki planım ise akşam yemeğinden sonra ney üfleyeceğim. Sevgilim de tez yazacak. :)))

Miss Sensible dedi ki...

Nesslince; teşekkür ederim tatlım hem yorum yazdığın hem de kendi duygularını paylaştığın için. Seni ney üflerken dinlemeyi çok isterim ayrıca :)

neslinnce dedi ki...

Aaah hiç sorma bu ara bu konuda resmen işkence çekiyorum. Ney kursuna yazıldım ama hoca resmen paragöz çıktı. Bana nota ve tutuş göstermeden elime nota kağıdını tutuşturup al bu ilahiyi üfle dedi. Hadi buyur.

Ama inan yarım yamalak da olsa ilahi üflediğim an paylaşacağım. Şimdilik ses çalışıyorum daha :(

Miss Sensible dedi ki...

Kıyamam :) Tamam sana bir müddet süre, sabırsızlıkla bekliyoruzzz :)