11 Aralık 2010 Cumartesi

Dışarıda lapa lapa kar, evimde mis gibi tarçın kokusu..


Yağmaz buralara kar diyorlardı, yağdı işte..

Hergün hava durumuna bakarım, önce Ankara'ya nedense.. Hep kar yağışlı gösteriyordu, nasıl özeniyordum içimden keşke orada olsam bu haftasonu diye..

Sabah uyandım, bir baktım buraya da lapa lapa kar yağıyor ve hala da yağıyor. İçimi büyük bir sevinç kapladı :)

Bütün perdeleri açtım, her taraftan göreyim diye..

Bu sevinçle evimi güzelce temizleyip, yemeklerimi yapıp, bir de havuçlu tarçınlı kek koydum fırına. Evi aldı mis gibi tarçın kokusu..

Ve ben bu kokunun kışın evimi sarmasına bayılıyorum..

Uzun zamandan beri ilk defa 2 tam haftasonu günü evdeyim.. Evden çıkmadan dinlenmek çok iyi gelicek..

Ya çalışıyordum ya Ankara'da oluyordum haftasonları.. Bu haftasonu hem Ankara'ya gitmeyecektim hem de çalışmayacağımızı öğrenmek tam isabet oldu..

Bir de çok alakasız ama bu şarkı takıldı dilime bugün..

4 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sen kara biz yagmura teslim olduk..
Kekden bir dilim isteriz haberin olsun :)

Miss Sensible dedi ki...

Pembesinti; Tek başıma nasıl bitiricem diye düşünüyodum hepsini :) Düşünsene bir kalıp kek, gel beraber yiyelim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

of haklısın canım ya tarçın kokusu evde olmak gibisi yok müzik için de merci :)

Miss Sensible dedi ki...

Stil direktörcüm; bazen hiç dışarı çıkmadan evde oturmayı, dinlenmeyi çok istiyorum. Bu haftasonu bunu gerçekleştirdim çok iyi geldi :)