30 Aralık 2010 Perşembe

Bye bye 2010, hello 2011 :)

2010'un son günlerini yaşarken durum değerlendirmesini yapmak istedim. 2010'a girerken nerdeydim şimdi nerelerdeyim??
Hayatımda neler değişmiş hatırlamak istedim..
2010 benim hayatımda köklü değişikliklerin olduğu bir yıl oldu, çok masum başlamasına rağmen..
Gayet sakin , huzurlu Ankara'da evimde karşıladım 2010'u ailemle.. Hala öğrenciydim o zamanlar okula gelip gidiyorum. Muhtemelen finallerim yaklaşmış haldır huldur ders çalışıyormuşumdur.. Mart ayına kadar böyle geçti, ev-okul-spor-ev-geziler filan işte.
Mart ayında açılan iş ilanı, başvurmam, Nisan'da mülakata çağrılmam derken kendimi birden Ankara'dan km'lerce uzakta buldum bir anda.
İlk defa baba evinden ayrılışım, ilk defa senelerce yaşadığım Ankara'dan ayrılışım, kendi evimin oluşu.. Hem güzel heyecanlardı hem de bir o kadar acı..
Evden ayrılacağım son günü unutamıyorum, anneme sarılıp hüngür hüngür ağlamıştım. Oysa onlarla beraber gelmiştim buraya, beraber ev tutup, dayayıp döşemiştik. Yine de yol boyu ağlamaya devam etmiştim.
Ağlama nöbetlerim buraya taşındıktan sonra 2-3 ay kadar daha sürdü.
Beni yeniliklere çabuk adapte olabilen bir insan değilim. Bir şeye ya sıkısıkıya bağlanırım ya da pamuk ipliğiyle..Hiç iyi değil aslında biliyorum..
Kopamadım Ankara'dan ama; master'a ODTÜ'de devam ediyor olmam her 2 haftada bir haftasonlarımı Ankara'da geçirmeme sebep oldu ki bu durumdan çok memnunum her ne kadar yorucu olsa da :)
Annemler gelip gittiler yanıma ve şu anda yanımdalar beraber gireceğiz yeni yıla :)
Buraya gelip işe girmem harika bir deneyim oldu benim için. Bir sürü insan tanıdım, iş dünyasının gerçekten acımasız halleriyle karşılaştım. Yüze gülen insanların bir anda nasıl değiştiklerini gördüm..
Öğrenciyken her şey gerçekten toz pembeymiş bunu gördüm..
Başka neler oldu, düşüneyim...
KARDEŞİM, can arkadaşım, bitanem hep istediği bölüm olan TIP'ı kazandı. Zaten liseyi Ankara dışında yatılı okumuştu yine gitti Ankara dışına bu sefer TIP okumaya :)
O mutlu ya biz daha mutluyuz onun adına :)
Buraya gelmem aslında birçok başka şeye vesile oldu, hayatımı belki de uzun soluklu değiştirecek şeylere :)
Detay veremiyorum, belki sonra..
Yılın bu son gününde yine TÜHHHHHH dedirten bir şey oldu!!!
KPDS'den en son 85 almıştım ve bu sefer A seviyesine çıkmak için girmiştim ve 89 aldım. Yani 1 soruyla yine B'de kaldımmmmm!!!!

Velhasıl bol acısıyla ve tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktım. Yeni yılda olmasını en çok istediğim şey tabiki ANKARA'da olmak daima...

Dua ediyorum, sabrediyorum..

VE HERKESE ÇOK MUTLU BİR YIL DİLİYORUM..

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN BLOGERLARIMMM :)

4 yorum:

Hatice MERCAN TAN dedi ki...

eminim insanın doğduğu yer gibisi yoktur ama izmir de güzeldir...

Miss Sensible dedi ki...

Hatice; aslına bakarsan doğduğum yer İstanbul, Ankara'ya ilk taşındığımıda o kadar çok özlüyordum ki orayı; ama şimdi Ankara'ya çok alıştım, ailem de orada olduğu için..
İzmir de güzel katılıyorum sana :)

NiLaY dedi ki...

ben de sana sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim :) sevgiler..

Miss Sensible dedi ki...

*Nilaycım, senin de yeni yılın kutlu mutlu olsunnn. Sevgilerimlee