14 Aralık 2010 Salı

Buz gibi bir salon düşünün ve orada sunum yaptığımı :(

Bugün cidden iliklerime kadar donup, hiçbir yerimi hissetmedim desem yeridir..

Bugünlerde birkaç ekip halinde sunumlara gidiyoruz. Aydın, Denizli ve Muğla merkez ve ilçelere.. Benim ekibim Denizli'nin bir ilçesindeydik bugün ve sunumu ben yapacaktım..

Hava zaten soğuk, ben üşüme potansiyeli çok yüksek bir insanım. Kat kat giyinmişim, tabi sunum yapacağım yerin sıcak olacağını umarak biraz rahatım; ama o da ne??

Sunum yapacağım salona bir girdik, resmen nefesim buharlaşıyor ve ben o soğukta mantomu çıkarıp sunum yapacağım :S

Sunuma kadar zaten titredim (biraz da heyecandan herhalde) bir de üstüne ceketle kalınca, Allah büyüktür deyip başladım :)

Arkadaşlarımın dediklerine göre başta sesim titremiş, ama sonra hissizleştim ki alışmışım :)

Sunum yarım saatten fazla devam ediyor ve ben su içmeden konuşamam o kadar uzun; ama sunumu bırakıp su içemediğim için bir öksürük krizine yakalanmadan bitirmek için çok mücadele ettim :))

Sonuçta belediye başkanları, kaymakamlar üst düzey bir sürü insan var..

Velhasıl sağ salim bitirdik ve şimdi sıcacık çayımı yudumlarken yazıyorum bu satırları :)

Bu arada basın baya fotoğrafımı çekti yerel gazetelerde boy boy çıkarım artık :)

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

off ya kıyamam sana aman dikkat et üşütme :(

Miss Sensible dedi ki...

Edacım, canım ya hasta olmam inşallah. Öpüyorum kocaman :)