28 Aralık 2010 Salı

2011 LÖSEV Çıkartmalı Takvimlerim :)



Son 4 senedir Lösev'in bu çıkartmalı takvimlerinden alıyorum. Her sene yılbaşına doğru ODTÜ Kütüphane'de LÖSEV standı açılırdı ve ben de hiç kaçırmadan alırdım bu takvimlerden. Bu sene ODTÜ'den km'lerce uzakta yılbaşına gireceğim için alamadım tabiki ve bu sene bulamayacağım için çok üzülüyordum. Derken ISPANAK'ı keşfettim ve hemen sipariş verdim. 2 adet takvim alana 3.sü de bedavaydı :) Bir tanesi hemen duvarımdaki yerini aldı. Diğerleri ise kardeşimin ve kuzenimin olucak.
Ve her sene üzerlerine bolca not aldığım takvimleri saklıyorum, eski günleri birgün yad ederim diye :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de o takvim setinden sipariş vermeyi düşündüm; ama hangi takvimlerin geliceğini seçebiliyor musun çözemedim. Sen sipariş verince hangileri geldi acaba? Bu arada blogun çok sevimliymiş, çok sevdim:)

Miss Sensible dedi ki...

Ben 2 adet sipariş ayrı ayrı seçerek verdim, çünkü takvim setinden ( 2 alana 1 bedava) haberim yoktu :) Sipariş verdikten sonra o kampanyayı farkettim ve arayıp kampanyadan sonradan haberim olduğunu 2 adet sipariş verdiğim için yararlanıp yararlanamayacağımı söyledim. Onlarda benim seçtiklerimin yanı sıra bir de kendilerinin seçimi olan bir takvim göndermişlerdi. Onların gönderdiği de çok tatlı çıktı :)
Bloguma hep beklerim :)
Sevgilerleee