5 Kasım 2010 Cuma

Wii Fit Plus

Yazımızın konusu başlıktan da anlaşılacağı üzere "kalori problemi"..


Ben hayatımda ilk defa spor yapmaya bu kadar ihtiyaş duydum; işe başladıktan sonra. Öğrenciyken (hala öğrenciyim) vaktim vardı ve düzenli spora giderdim. Haftada en az 3 kere hem de.
Ne zaman bu işe girdim, hayatım maratona döndü. Yoğun çalışma saatleri, üzerine master tezi çalışmaları. Değil spor yapmak, kendime ayıracak vaktim bile kalmadı.
Hareket etmek mi o da ne??
Sabah ofiste oturmaya bir başlıyoruz akşama kadar.. Hatta bir ara sabahladığımız günlerde devamlı oturup abur cubur yemekten kendimi ÖSS'ye hazırlanıyomuş gibi hissettim. Tabi bize bunlar yol, su elektrik olarak döndü :))
Kıyafetlerimden hemen anlıyorum 1 kilo bile alsam..
İşte bu sebeple, hareket etmem lazım; ama işten çıkıp spora gidesim hiçç olmuyor, ne yalan söyleyeyim :((
Aklıma "WII FIT PLUS" geldi; acaba alsam mı diye..
Ekşi sözlükteki yorumlar harika, izlediğim videolar da umut verici; ama etrafımda kimse kullanmadığı için bir türlü karar veremiyorum :(

Dedim benim blogger arkadaşlarımdan kesin kullanan vardır, onlara sorayım; bu alet faydalı olur mu? Yoksa iki kere oynayınca insan sıkılır mı?
Acaba hareketleri ve oyunları gerçekten kalori yaktıracak cinsten mi??

Yorumlarınızı bekliyorumm. Gerçekten bu konuda fikirlere ihtiyacım varrrr??

9 yorum:

Zuzu dedi ki...

Bir dk dusunme derim =)

Muhtesem o olmazsa iyice tembellesmistim.. Simdi hic olmazsa gunde 30 dk onunla eglenip, spor yapiyorum =)

Aklina takilan birsey varsa ben her zaman yardimci olurum =)

Miniature dedi ki...

Sensiblecim,biz Anamın doğum gününə aldıq.Akrabalar söylediler,çooox yaxşı etmisiniz almısınız deyə.Bizim uzaq qohumlardan fazla kilolarını atanlar olmuş bunun sayesinde.Biz də aldıq.Məncə çox xeyri var.Bisiklet gibi ;)
Mən də hər gün edirəm,rahat :)

Miss Sensible dedi ki...

*Zuzu: Ya walla böyle duyunca hevesleniyorum. Aklıma takılan hiç ısınmadan oradaki hareketleri yaparsak ya da oyunları oynarsak zararlı olmaz mıı??

*Miniature: Canım ya ne güzel şeyler yazmışsın. Bu gidişle alıcam galiba, gaza geliyorum :)

Zuzu dedi ki...

Zaten basta seni yonlendiriyor birden oyle oyunlara atlatmiyor sen bazi hareketleri yaptikca onlara girme hakki kazaniyorsun =)

Zuzu dedi ki...

Zaten basta seni yonlendiriyor birden oyle oyunlara atlatmiyor sen bazi hareketleri yaptikca onlara girme hakki kazaniyorsun =)

Miss Sensible dedi ki...

*Zuzu: O zaman iyiymiş. Evde kendim hareket yapmayı denedim, tutuldu her yerim. Bu gidişle alacağım herhalde :)

Miniature dedi ki...

Al Sensiblecim,al.Parana filan da yazık olmaz ;) Peşman olmazsan.Bax,bizdə ANAM,bacım,mən,hətta qardaşım da hər gün edir :) AİLƏLikcə spor yəni :D

Al,arıqlarsan.Həm kalça nahiyenden kilolar gier,sonra da karın nahiyende olan fazla kiloları alır ;)

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: İşe girdikten sonra aldığım kiloları vermem lazım, tek çözüm wii gibi gözüküyor..
Senin güzel yorumlarını okuyunca da hevesim iyice arttı :)

Miniature dedi ki...

Sənə şəklini yollayaram baxarasan ;)