28 Kasım 2010 Pazar

Pazar pazar nasıl da dinlendiriyor insanı..

Ah benim sevdalı başım by RECEP AKTUĞ


Dün gece 2'ye kadar ofisteydik. O kadar çalıştıktan sonra kimsede derman kalmayınca Pazar günü gelinmesin dendi..

O kadar yorgunum ki bugün, ona rağmen hayallerim bazılarını gerçekleştirdim :)

Örneğin; evim Aralık ayını mis kokularla karşılayacak :)

Örneğin şu an karanfilli çayımı yudumlarken yazıyorum bu satırları bir de peynirli+zeytinli milföy böreğimi yerken..

Tamam Zeliha'nın sosyete lokum tarifini yapamadım; ama olsun onu da 2 hafta sonra denemeyi düşünüyorum. Malum haftaya inşallah Ankara'dayım yine :)

2 haftada bir olduğu gibi, rutin artık :)))

Haa bir de mutfağım mis yemeklerle kokuyor, beni 1 hafta idare eder artık :)

Herkese iyi PAZARLARrrr..

PS: Recep Aktuğ'un şarkıları ne dinlendirici böyle, bayıldım..

Hiç yorum yok: