26 Kasım 2010 Cuma

Oysaaa ne büyük (!) hayallerim vardı..

Evet, kendi çapımda büyük hayallerim vardı bu haftasonuna dair..

Aralık ayını karşılama temziliği yapıcaktım evvela hafif bir kahvaltının ardından..

Temizlikten sonra kendimi şımartmak için börekler kekler ve en önemlisi bugün Zeliha'nın paylaştığı lokum tariflerini deneyecektim.

En çok da buna seviniyorumdum işte..

Mis gibi temzlik kokan evimde bir de karanfilli çay yapıp bir dvd koyup bilgisayara, yaptığım leziz mamaların keyfine varacaktım. Sonra kitap okuyacaktım bol bol..

"Pasaklı Tanrıça" yı okuyorum şu sıra ve çok eğleniyorum :) Belkide bir oturuşta bitirecektim..

Hiç evden çıkmamayı düşünüyordum, yağan yağmuru izlicektim, dinleyecektim..

Velhasıl bol bol dinlenecektim..

Bu büyük(!) hayalleri kurarak haftasonuna girmeye 1 saat kala..

Olan oldu!!

bugün işten çıkmadan önce öğrendik kiii bu Cumartesi ve Pazar mesaideyizzzzzzzzz :((

Ohu ohuuuu, ben ağlamayım da kimler ağlasın..

Sadece sabrediyorum yine..

Mustafa Ceceli'nin söylediği gibi
"KARANLIK AYDINLIĞA KAVUŞUR ELBET
SİZ O GÜN BAYRAMI KUTLAMAYI GÖRÜN"

4 yorum:

Miniature dedi ki...

Nifretedirəm belə ani qərarlara :(( yoxsa gül kimi kef edəcəkdin evdə :( Olsun Sensiblecim,yenə də sənə səbr etmək düşər ;)

Miss Sensible dedi ki...

Evet ya Miniature ben de nefret ediyorum ama napıyım bu devirde işim olduğu için de şükrediyorum..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sabır dimi hep sabır :( buna şükür

Miss Sensible dedi ki...

Pembe esinti, evet canım sabretmek şükretmek bugünlerdeki hayat felsefem..