15 Kasım 2010 Pazartesi

Mimmm (kitaplara genel bakış)











Taaa bir zamanlar Miniature tarafından mimlenmiştim. Mimin konusu kitaplardı. Ben bir tane kitap seçmek yerine, kitaplığıma şöyle genel olarak göz attım önce. Her biri benim için ayrı ayrı önemli ve ayrı ayrı anıları var..

Kitaba verilen paraya asla acımam, orjinal kitap almayı severim.

Genel de romanlardan hoşlanırım, aşk olan dram olan sürükleyici romanlardan..

Ama Cezmi Ersöz de severim bunun yanında..
"Kırk yılda bir gibisin" örneğin..
Vazgeçilmez kitaplarım arasındadır..

Daha liseye giderken evde bağıra bağıra okurdum, nasıl hoşuma giderdi.


SEN BENİM İÇİN KIRK YILDA BİR GİBİSİN. ÖYLE EKSİK ÖYLE HAZİN ÖYLE PARAMPARÇA..

demiş Cezmi Ersöz.. Ne de güzel söylemiş..

Bunun yanında İpek Ongunla tanışmıştım Orta 1'e giderken..
"bir genç kızın gizli defteri" ve devamı. Orta okulda başlayıp üniversiteyi bitirene kadar okudum o seriyi büyük bir zevkle..

Dünya Klasiklerini de okurum. 5 ciltlik "Sefiller" maceram var ki hiç sormayın :)

Amin Maalouf..

Vazgeçilmezlerimden..

Afrikalı Leo'sundan Semerkant'ına.. Doğunun Limanları'ndan Tanios Kayası'na..

Birçok kitabını okudum, her birinden ayrı zevk aldım..

"Notes from the universe" serisiyle tanıştım ki iyikide tanışmışım :)

vs
vs
vs

Liste uzayıp gidiyor..

Uzun bir liste halinde okuduğum kitaplar gittikçe çoğalıyor, kütüphanemin daha hızlı çoğalması gibi..

1 yorum:

Miniature dedi ki...

Sensiblecim,əvvəla təşəkkür edirəm ;)

Ancaq,sən indi bunun əsasını yap.Yani,gözü kapalı birini seç və 55-ci sayfayı bul,bak-bakalım ne çıkıcak ;) onu yaz bura :)