30 Kasım 2010 Salı

Mardin'den dönüşte başıma gelenler!?

3 günlük Mardin turundan kazasız belasız döndüm amma velakin bana olanlar ertesi gün oldu..

Sabah bir mide bulantısıyla uyandım ki belki senelerdir midem öyle bulanmamıştır. Bir şeyler olduğu belli. Kahvaltı yapıp okula gitmem lazım çünkü tez danışmanımla çalışacaktık.

Kahvaltıyı beklerken birden midemde hareketlenmeler başladı ve banyoya zor yetiştim. Mardin'de önceki gün ne yediysem aynen çıkardım. Midem hiç hazmetmemiş..

Neyse iyi çıkarınca rahatlarım dedim; ama kahvaltıda hiç yiyesim yok. Zorla yarım dilim ekmeği yedim ve midemdeki bulantı arttı ve yine banyoya zor yetişmemle sonuç tahmin edersiniz..

Ama okula gitmem lazım ki gittim. Hiç halim yok.. midem hala bulanıyor.. Hocama durumu anlattım istersen çalışmayalım dedi ama oraya kadar gitmişken dönmek istemedim. Güzel güzel 1-2 saat çalıştık. Ben de yine hareketlenmeler başladı, tuvalete gitmek için izin aldım. Koridorda bir şeyler olacağını sezdim ama tuvaletten içeri giremeden (Allah'tan çöp kutusu vardı) midemde artık kalmayan ne varsa yine çıkardım..

Çok feciydi.. Bunun üstüne çalışmadık.. Hemen ODTÜ Şok'a gidip muz aldım. Hiçbir şey yiyemiyorum ve okuldan arkadaşlarımın yanına geçicem, yemem lazım. Neyse bir muz yedim, ama öğürmemek için kendimi zor tutuyorum, tam arabaya yaklaşmıştım ki hemen çantamdan poşet çıkardım ve muzu olduğu gibi dışarı..

Çok iğrenç gidiyo farkındayım :)

Neyse arkadaşlarımın yanına gittim, ama dayanacak halim yok. Çok fazla oturamadan doğru ACİL'e gttim. Babama haber verdim o da geldi.

Ve bundan sonrası daha kötüydü. Doktor benden test istedi hemen, kan ve idrar. Ve iğne vurdurdu.

Testleri verdim, ipneyi vurundum tam ayağa kalktım, her şey dönüyordu gözümün önünde. En son kapıya tutunduğumu hatırlıyorum. Kendime geldiğimde acilde yerde yatıyordum, herkes başıma üşüşmüş ve kendine geliyor sesleri dolanıyorrr etrafta.

Gözlerimi açınca hemen kaldırmadılar bir müddet daha yatınca yerde sedye getirip beni ona yatırdılar ve testlerin sonucunu beklemeye başladım.

TEstlerde çıktı işte YEDİKLERİMMMM dokunmuş..

Bir sürü ilaç ve istirahat verdi doktor..,

Ve ben birkaç gün bir şey yiyemedim..
,
Halen ağır yemekler yiyemiyorum, arada midem bulanıyor. ama çok şükür iyiyim..
(O güne göre)

İşte böyle bir badire atlattım, ne maceraydı, hayatımda ilk kez bayıldım. Allah'ım bir daha yaşatmasın. Kimseye..

Bir daha da öyle acılı kebap yemek filan yok :)

2 yorum:

SvGLove dedi ki...

:(( Çok geçmiş olsun! Şans işte:(

Miss Sensible dedi ki...

SvGLova; çok teşekkür ederim tatlım. O şans bana vurdu :)