25 Kasım 2010 Perşembe

Mardin 1. gün

Bayramın ilk günü kurban kesme, çok azını eve ayırıp doğrama geri kalanını dağıtma faslından sonra MArdin gezimiz için hazırlanmaya başladım.
Ertesi gün yolculuk başlıyordu çünkü.
Bayramın ikinci gün öğlen 2'deydi uçağımız. 1000 küsür km yolu arabayla çekemeyeceğimiz için uçakla gidip orada araba kiralamaya karar verdik.
Mardin'e indiğimizde hava gayet sıcaktı. Küçücük bir alana iniyorsunuz, yürüyerek valiz almaya geçiyorsunuz :)
Araba alana gelmişti gittiğimizde. Valizlerimizi de aldıktan sonra doğru otele yol aldık. Hava kararmaya başlamıştı..
Tam kararmadan bir tur atalım istedik ve eşyaları bıraktıktan sonra Eski Mardin sokaklarında bulduk kendimizi.
Dükkanlar kapanmaya başlamıştı bile, bazıları bayram dolayısıyla hiççç açılmamıştı. Zaten zifiri karanlık olduktan sonra tadı çıkmıyor bence :(
Ama ışıklandırılmış kale görüntüsünü görmekte çok hoştu.
Biraz dolaştıktan sonra dinlenmek için otele döndük, bugünkü gezimiz alıştırma turu tadında kaldı.
Sabah erkenden kalkıp Midyat ve Hasankeyf'e gideceğimiz için dinlenmemiz lazımdı..

Fotoğraflar çok yakında :)