1 Kasım 2010 Pazartesi

Amazon'dan beklediğim kitaplarım geldi :)





Amazon'dan yaklaşık 1 ay önce verdiğim kitaplarım geldi.

Tezim için Türkiye'de bulamadığım kitabı sipariş edicektim, o sırada DecafLatte'de görüdüğüm ve resmen aşık olduğum kitap serisini ("Notes from the universe") yine Türkiye'de bulamayınca Amazon'dan sipariş ettim.

Bugün kitaplar işyerime gelince bir mutlu oldum :) İçim sevinçle doldu :)

Notes from the universe kitapları tam bir başucu serisi. Kitapların hem içi hem dışı öyle süslü ki insanın içini açıyor.

Kesinlikle tavsiye ederim..

Ve bu yazıyı burada bitirir kitaplarıma dönerim :)

6 yorum:

SerpiL dedi ki...

böyle bir koliye ihtiyacım var sanırım:)ziira bu ara tüm yatırımı kitaplara yapmayı düşünüyorum.okuda bilgi ver bize derim:)

Miss Sensible dedi ki...

*SerpiL: Kitap alınca ben çok mutlu oluyorum. Bu seriyi daha okumadan tavsiye edebilirim. İçindeki kısacık notlar insanı gerçekten düşündürüyor..

Miniature dedi ki...

AAAyyyyy,almışsın kitabı....Nə gözəl.....Kaç lira?!

Mən də kitab alınca çoooox sevinirəm :) Ən əyərli şeylərim,həyatım qədər önəmli...Mübarəkdir ;)

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: Eveeettt, aldım tatlım. Hatta neredeyse 1 ay gelmeleri bekledim. Toplam 50$+shipping ödedim; ama kitaba verdiğim paraya acımıyorum :))

Miniature dedi ki...

Gələn kitab olunca gözləməyə dəyər ;)

Yaxşı etmisən ;)

Araeda oxuyunca bizimlə də paylaş ;)

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: Tamam canım, paylaşırım tabiki :)