11 Kasım 2010 Perşembe

9'a 1 kala :)



9 günlük tatile çıkmamıza sadece 1 gün kaldı, düşündükçe mutlu oluyorum :)

Bileti 3 hafta önceden almama rağmen hem cam kenarı bulamadım hem de taa gece 12'ye buldum. Nereye gittiğim ise malum Ankaraaaa :)

Uzakta olunca her tatile seviniyor insan..

Yine bol koşturmacalı bir tatil beni bekliyor.

Cumartesi sabah Ankara'ya inicem, 1-2 saatlik uykudan sonra doğru ODTÜ'ye, canım okuluma, danışmanımla tez çalışmaya..



Pazar günü benim DOĞUMGÜNÜM.. 24 yaşı dolduruyorum.. Birden çok büyük geldim kendime ya 24, vay canına :)
Kankimle Kentpark yapalım diyoruz o gün hem doğum günü kutlamaca hem gezmece..




Pazartesi kuzicanımmma ve onun dünyalar tatlısı oğluşunaa gidicemm. Nasıl burnumda tütüyorlar..

Salı Bayrammmm :( Artık bütün gün etle uğraşmaktan gına gelicek yine.
İlk kurbanımı kestiğim bayram olucak bu, daha bir anlamlı benim için..

Ve Çarşamba ver elini MARDİN-MİDYAT-HASANKEYF.. Oteller taaa ne zamandan dolmuş. Biz çok geç kaldık yer ayarlamak için, ama babam %90 ayarladım diyor :) Yarın belli olucakmış :)
Bana sen canını sıkma, eğer oraya gidemezsek EDİRNE'ye gideriz diyor.
Velhasıl illa bir yere gideceğiz :)

Ve haftasonu tekrar Ankara'ya dönüş.

Asıl hüzünlü olan tekrar buraya dönüş olucak.

Oralara alışmışken, annem babam alışmışken..

Kardeşcanımı da görücem bu bayramda..

Var mı benden daha mutlu olan acaba? :))

7 yorum:

Miniature dedi ki...

Yox :) Bu dəqiqə ən xoşbəxt sənsən ! ;)

Qurbanın indidən ALLAHın dərgahında qəbul olsun İNŞALLAH! Ad günün nə zaman? Təbik edirəm! Xo.bəxt ol! O gün olsun toy (düğün) şəkillərini görüm blogunda ;) AİLƏNƏ sevgilər...

.ankara düşleri. dedi ki...

edirne mi :)

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: Biraz daha Türkçe yazsan daha iyi anlayacağım seni :)) Olsun anladığım kadarıyla cevaplayayım:)) Amin canım, herkesin kurbanı kabul olur inşallah.
Çok öpüyorum seniii.

*Ankara düşleri: Mardin'de yer bulamazsak B planımız Edirne :) Hayırdır??

Miniature dedi ki...

Aha,türkçə də yazım :)

Hayır! Bu dakika en mutlu sensin :)!

Kurbanın şimdiden ALLAHın huzurunda kabul olsun İNŞALLAH.Doğum günün ne zaman?Bu pazar mı?Şimdiden doğum günün kutluyorum,mutlu ol.İNŞALLAH blogunda senin doğum fotoğraflarını görürüm ;)

AİLENE sevgiler :)

Artık anladın sanırım :)

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: Evet anladım canım, teşekkür ederim nezaketin için. Yarın doğum günüm evet :)) Gezmece, eğlenmece var yarın :)

Miniature dedi ki...

Orda büyük bir hata yapmışım,sorry :(

Komik oldu bir az :D Düğün fotoğrafı yama yerinə doğum yzdım :D :D :D

İNŞALLAH blogunda düğün fotoğraflarını görürüm ;)

Artıq ad günün( doğum günü)!Səni təbrik edirəm.Neçə belə yaşlara AİLƏNLƏ,yaxınlarınla! Gözəl yaşlar,gözəl illər keçirtmən diləyi ilə ;) Happy Birthday!

Miss Sensible dedi ki...

* Miniature: Canım benim ne kadar naziksin ne kadar incesin. Unutmamışsın doğum günümü ve kutlamışsın. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Hep beraber nice yıllara, iyiki seni tanımışım blog sayesinde..
Düğün fotoğrafları mı :)) Allah mı söyletiyo yoksa:)) Hayırlısı olsun canım :)