6 Kasım 2010 Cumartesi

3 parmak uzunluğu :)

Yine aylardan sonra bir haftasonu evimde durabilince (annem daha geçen hafta temizleyip gittiğ halde) temizlik yaptım.

Önce televizyok karşısında "Zaman Tüneli" ni izleyerek (1997'li yıllarda ünlüler ne komikmiş) :) keyif yaptım. Gerçi tek başıma çok zevkli olmuyor da neyse :)

Kahvaltı sonrası toplandıktan sonra, akşam yemeklerim aradan çıksın diye "kırmızı mercimek çorbası" + "biber dolması" yaptım. Hızımı alamadım, havuçlu, fındıklı ve üzümlü kek yaptım :)

Sonra duramadım tabi 180 metrekare evi süpürdüm, sildim, toz aldım. Sonra çamaşır yıkadım; ama çok yorulmuştum, ütü yapamadım. Yeter bu kadar eve vakit ayırdığın deyip sıra kendinde dedim ve doğru aldığım duyumlara göre Denizli'nin en iyi kuaförü olan "NEFSEN&TANER"e gittim

Ve nihayet saçlarıma 3 parmak uzunluğunda kıyabildim :)

ama 3 parmak uzunluğu bile öyle rahatlattı ki beni, oh bee Dünya varmış dedim :))

(Bu arada saçlarım hala belimde sayılır) :)

Ha bir de burada dolmuşlarda en arakada oturan bile parayı uzatmak yerine kalkıp kendi veriyor. VE bu duruma ben sinir oluyorum.

Ankara'da herkes birbirine uzattırır, burada ise neymiş efendim öndekini rahatsız etmemeliymişizzzz

Neyse şimdi karanfilli çay eşliğinde yine kek keyfi yapıcam..

Yarında kızlarla "NY'da 5 minare" ye gidicezzz :)

4 yorum:

Miniature dedi ki...

Sensiblecim,əllərinə sağlıq ;)

Bu arada dolmuş deyirsiniz,biz avtobus,otobüs yani.
Bizlerde de hər kəs öz pulunu verər.Ancaq çox kalabalık olduğunda kimsə paranı verər.Amma adi hallarda avtobusu istədiyin yerdə saxlatdırıb,pulunu da özün verirsən.
Biz də də kek vardı :) Afiyetle yedim.Çikolatalı cevizli kek ;)

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: Dolmuş dediğim minibüs alsında :) HAlk arasında dolmuş diyoruz. Ohh sizdeki kek de güzelmiş, afiyet olsun :)

SerpiL dedi ki...

ahahahha canımcım benim saçlar kalçama indi ben erkek gibi kısacık kesecem bu yaz cesaaaaaaaaret

Miss Sensible dedi ki...

*O kadar uzatmışken ben olsam hiççç kıyamam o saçlara. Eminim sen de sadece uçlarından aldırmaya cesaret edebilirsin :))