12 Ekim 2010 Salı

"Strawberry" siparişim geldi, yuppi :)



Geçen hafta verdiğim sipraşim bu hafta için elime ulaştı.

Bu kokuyu annem sayesinde Pekin'den dönerken free shopta keşfettim.

Benim hiç hoşuma gitmemişti ilk kokladığımda, annemin çok hoşuna gittiği için parfüm yerine daha yoğun kokulu vücut jelini almıştı.

Sonrasında işte resmen aşık oldum bu kokuya, annemin jeli de benim oldu tabiki :)

Yazın bu koku biraz ağır olacağı için kullandığım "Cacharel NOA" ya devam ettim. Baktım artık kış kendini göstermeye başladı "Chanel" e geçme vakti geldi deyip hemen sipariş ettim :)


Hediye olarakta yanında bu çikolata rengi "Gosh İnci Parıltısı" ruj hediye geldi.

Sevdim ben bu strawberry'i :)

photo

11 yorum:

lifegoeson dedi ki...

mutlu günlerde kullan canım

Miss Sensible dedi ki...

lifegoeson, teşekkürler canım :)

simon dedi ki...

güle güle sık canım:)

Miss Sensible dedi ki...

simon; her sabah büyük bir keyifle sıkıyorum :)))

whiterose dedi ki...

güle güle kullan güzel bir parfüme benziyor strawberry sitesinden çok alışveriş yapıyormusunuz güvenilir mi ? bende parfüm almak istiyorum da

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

güzel günlerde olsun canım

Miss Sensible dedi ki...

Whiterose, teşekkür ederim Evet, kokusuna bayılıyorum bu parfümün :) Strawberry'deb 2 kere parfüm aldım, bir sorun çıkmadı. Bence güvenilir :)

Edacım, canım çok teşekkür ederim :)

Sound of the Rain dedi ki...

Sadece yorum bırak, Mudo Bootie'ni kap ;)

http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/10/10-yoruma-mudo-bootie-hediye.html

10. yoruma bootie hediye !

Miss Sensible dedi ki...

Sound of the rain; bıraktım bile. Teşekkürler :)

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

merhaba.. strawberry'den alış veriş yapacağınız zaman bir arkadaşımın kurmuş olduğu www.superkozmetik.com sitesini tıklayarak ulaşırsanız strawberry'e, bir sorun ya da sıkıntı ile karşılaşırsanız ciddi destek alabilirsiniz. ben yıllardır alış veriş yapıyorum, çok güvenli ve rahat bir site. ayrıca başka önerilerini de takip edebilirsiniz.

bahsetmek istedim yeri gelmişken deyip:)

iyi günlerde kullanın kokunuzu:)

Miss Sensible dedi ki...

*JTB: Bizi bilgilendirdiğin için teşekkür ediyorum :) Bir dahakine bahsettiğin yolu deneyeceğim.
Sevgilerle..