8 Ekim 2010 Cuma

Soğuk rüzgarlar

Bugünlerde hayatımda soğuk rüzgarlar esiyor. Hem gerçek hem mecazi anlamda.

Malum havalar soğudu, buz gibi bir güne uyandım bugün. İşe gelirken çok üşüdüm.

Neyse asıl sorunumuz o değil tabiki. İşyerinde yine bir soğuk rüzgar esiyor ki sormayın gitsin. Her işyerinde böyle sorunlar var mıdır acaba?

Artık başkanlar kendilerini müdür sanıp, emirler yağdırmaya şöyle böyle biton değişiklik yapmaya başladı kafalarına göre.

Ve ben buna tahammül edemeyince olanlar oldu. Tartıştık filan çok gerildik ve ben o insanla karşılıklı oturuyorum.

Sabah bir suratla "günaydın"la geçti. Ona aldırmıyorum, takmıyorum bile.

Ama işyerinde herkesin bir havalara girip, kendini bir şey sanmasına çok kızıyorum.

Yine sadece sabır diliyorum :)

2 yorum:

simon dedi ki...

her işte oluyor malesef bozma moralini hersey düzelir:)

Miss Sensible dedi ki...

Teşekkürler simon, evet artık takmıyorum napıyım :)