3 Ekim 2010 Pazar

"İlk Aşk"



Geçenlerde konu "Babam ve Oğlum" filminden açılmıştı ve ben o filmi izlerken ne kadar ağladığımdan bahsetmiştim. Bunu duyan arkadaşım şaşırmış ve ben duygulandım ama çok ağlamadım dedi. Buna da ben çok şaşırmıştım :)
Neyse ben zaten sulugözümdür, filmlerde ve dizilerde hüzünlü sahnelere dayanamam; ama "Babam ve Oğlum" filminde sinemada izlemenin yarattığı ambiyansla babam bile ağlamıştı. Yani o filmi seyredipte ağalamayan duyunca şaşırıyorum.
İşte o arkadaşım evde izlediğini belki o yüzdençok etkilenmediğinden bahsetti ve bana "Babam ve Oğlum" da o kadar duygulandıysan "İlk Aşk" filminde de ağlarsın kesin hüngür hüngür dedi.
Film arşivinde varmış verdi ve ben dün izledim; ama filmin sonuna kadar gözümden bir damla yaş akmaması gibi hiç duygulanmadım da :(
Acaba evde izlediğimden midir? Anlamadım..

4 yorum:

Crebro dedi ki...

Ben de babam ve oğlumda çok aülamıştım. Üstelik evde izlediğim halde.

Miss Sensible dedi ki...

Meltem, diyorum ya o filmi seyredipte ağlamayan duyunca şaşırıyorum. Bak sen evde izlediğin halde nasıl duygulanmışsın..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yok yok aynen bende :)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

ben babam ve oglum da hungur hungur gıtmıştım.Htta yanımdakı turust benden peçete istemişti.sanırm KEN di adı :)